Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Ικαρίας: «Τρεις μήνες από το άνοιγμα των σχολείων, τα εκπαιδευτικά κενά σε όλες τις βαθμίδες είναι πολλά»
«Τρείς και πλέον μήνες έπειτα από το άνοιγμα των σχολείων και καθημερινά εμείς και τα παιδιά μας βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την αδιαφορία και αμέλεια του Κράτους και του Υπουργείου Παιδείας»…