O Συνήγορος του Καταναλωτή συνιστά στο Δημόσιο χρήση «ελεύθερου λογισμικού»
«Η χρήση Ελεύθερου Λογισμικού από τις Υπηρεσίες του Δημοσίου Τομέα συνιστά άκρως συμφέρουσα επιλογή όχι μόνο από τεχνικής, αλλά και από οικονομικής άποψης, δεδομένου ότι η λειτουργική και η δημοσιονομική…