Κλειστά τα φαρμακεία Δευτέρα – Τρίτη, σε απεργία την Τετάρτη οι νοσοκομειακοί γιατροί.
Αντιδρούν οι Φαρμακοποιοί σε αναδρομικές εκπτώσεις για ποσά που τους οφείλει ο ΕΟΠΥΥ ενώ οι γιατροί προχωρούν σε απεργία την Τέταρτη. Την Παρασκευή απέχουν οι ειδικευόμενοι.