Αναστολή πίστωσης στους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ και από τον ΦΣΑ
Την αναστολή, από 1/9/2012, της επί πιστώσει χορήγησης φαρμάκων στους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ, ανακοίνωσε και ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής, συμμετέχοντας στην πανελλαδική κινητοποίηση