Σταδίου: Έκρηξη βόμβας έξω από το υπουργείο Εργασίας
Έκρηξη βόμβας σημειώθηκε στη 01:30 (ξημερώματα 3/2) έξω από το υπουργείο Εργασίας, στην συμβολή των οδών Σταδίου και Πεσμαζόγλου. Προκλήθηκαν υλικές ζημιές. Την ευθύνη ανέλαβε η οργάνωση «Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα».