Απόλυση σημαίνει υποχρεωτική καταβολή των δεδουλευμένων μέσω τραπέζης
Την απόφαση για την υποχρεωτική καταβολή από τους εργοδότες της αποζημίωσης απόλυσης των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα, μέσω τραπεζικού λογαριασμού ή λογαριασμού πληρωμών, υπέγραψε η υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου.