Αγωγή της Huawei εναντίον της κυβέρνησης των ΗΠΑ
Ο κινεζικός όμιλος τηλεπικοινωνιών Huawei προσέφυγε στη δικαιοσύνη εναντίον της αμερικανικής κυβέρνησης επειδή η Ουάσινγκτον απαγόρευσε στις ομοσπονδιακές υπηρεσίες να χρησιμοποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.