Μόλις τρεις γιατροί στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Αγίου Νικολάου – «Αναστολή λειτουργίας της ΜΕΘ COVID» καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι
Σοβαρά προβλήματα υποστελέχωσης στο νοσοκομείο Αγίου Νικολάου καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι, αναφέροντας πως η κύρια ΜΕΘ για το μήνα Ιούλιο θα συνεχίσει να λειτουργεί μόνο χάρη στην προσπάθεια των 3 εναπομείναντων…