Η κυβέρνηση της ΝΔ «δουλεύει υπερβολικά υπέρ του εργαζόμενου»
Στο ίδιο μήκος κύματος με προηγούμενες δηλώσεις του ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις, Γεωργιάδης, υποστήριξε ότι «όλη η μέριμνα της κυβερνήσεώς μας είναι υπέρ του εργαζόμενου, γι’ αυτό και δεν έγινε…