Συνεχίζουν τους αγώνες κατά των αντεργατικών διατάξεων του «αναπτυξιακού» οι εργαζόμενοι της ΟΤΟΕ
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Ομοσπονδίας, «οι εκπρόσωποι της ΟΤΟΕ: Επισήμαναν ότι οι αγώνες για την απόκρουση αυτών των διατάξεων δεν σταματούν με την ψήφιση του νομοσχεδίου, γι’ αυτό……