Απεργία των εργαζομένων στην «efood» – Διεκδικούν υπογραφή Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΕΣΣΕ)
Σε απεργία, σήμερα Σάββατο 4 Νοέμβρη, προχωρούν οι εργαζόμενοι στην «efood», διεκδικώντας την υπογραφή Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΕΣΣΕ) με αυξήσεις στους μισθούς και κατοχύρωση δικαιωμάτων για όλους τους εργαζόμενους…