Εργατικό Κέντρο Εύβοιας: Καταγγέλλει τις «εξαντλητικές συνθήκες εργασίας που χειροτερεύουν σε αυτή την περίοδο»
Ο θάνατος του 46χρονου διανομέα που εργαζόταν χωρίς σύμβαση εργασίας μέσα σε συνθήκες ακραίου καύσωνα έχει επαναφέρει στο επίκεντρο τις εργοδοτικές αυθαιρεσίες. Σε ανακοίνωσή του το Εργατικό Κέντρο Εύβοιας καταγγέλλει…