Στη γραμμή της κυβερνητικής προπαγάνδας και ο ΟΣΕ – Βάφτισαν το σύστημα «τοπική τηλεδιοίκηση» μετά το φιάσκο του υφυπ. Μεταφορών
Μετά την εμφάνιση – φιάσκο του υφυπ. Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλου, στο σταθμαρχείο της Λάρισας, όπου αποκαλύφθηκε η προπαγάνδα της κυβέρνησης περί ύπαρξης τηλεδιοίκησης, η νεοδιορισθείσα διοίκηση του ΟΣΕ εξέδωσε μεταμεσονύχτια…