Μηνυτήρια αναφορά της ΝΔ για τους χειρισμούς Ξανθού-Πολάκη στο ΚΕΕΛΠΝΟ
Στη Βουλή θα διαβιβαστεί η μηνυτήρια αναφορά της ΝΔ, για τους χειρισμούς των υπουργών Ξανθού και Πολάκη για παρεμβάσεις στον προσωρινό κατάλογο επιτυχόντων γιατρών και νοσηλευτών του διαγωνισμού του ΚΕΕΛΠΝΟ