X
Πατήστε εδώ για να γίνετε συνδρομητής! Αν είστε ήδη Συνδεθείτε για να μη βλέπετε αυτό το μήνυμα
X

Συνδεθείτε μέσω TPP Community

Έχετε συνδεθεί επιτυχώς

Η κυβέρνηση προσπαθεί να μαζέψει τα ασυμμάζευτα για τις κάκιστες συνθήκες στα ΜΜΜ

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας - Αχιλλέας Καραμανλής, επιχείρησε να δικαιολογήσει την εικόνα συνωστισμού που παρατηρείται στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ), εν μέσω των αυξανόμενων επιβεβαιωμένων κρουσμάτων του κορονοϊού, παραδεχόμενος πως δεν έγινε ορθός υπολογισμός από το Υπουργείο και τις διοικήσεις των Οργανισμών στο θέμα των αδειών και δεν εκτιμήθηκε σωστά πόσοι πολίτες έμειναν στην Αθήνα λόγω του ιού. Προανήγγειλε την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και με το θεσμό του leasing.
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
|

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας – Αχιλλέας Καραμανλής, προσπάθησε να «μαζέψει» σε επικοινωνιακό επίπεδο τις εικόνες συνωνστισμού που παρατηρούνται τις τελευταίες εβδομάδες στα ΜΜΜ, εν μέσω της αύξησης επιβεβαιωμένων κρουσμάτων της πανδημίας. Ισχυρίστηκε πως  δεν έγινε ορθός υπολογισμός από το Υπουργείο και τις διοικήσεις των Οργανισμών στο θέμα των αδειών και δεν εκτιμήθηκε σωστά πόσοι πολίτες έμειναν στην Αθήνα λόγω το ιού.

Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε επαφή με τα υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών για να γίνουν προσλήψεις οδηγών εκεί που χρειάζεται και αφού γίνει μία σοβαρή αναδιάρθρωση των εταιρειών, διότι όπως σημείωσε δεν μπορούν να γίνονται προσλήψεις χωρίς μέτρο.

Η κυβέρνηση «ανακάλυψε» συνωστισμό στα ΜΜΜ, καλώντας τους αδειούχους να στελεχώσουν τα νέα δρομολόγια

Υποστήριξε ότι στις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό έχει γίνει ειδικός προγραμματισμός, ώστε στις ώρες αιχμής οι χρονοαποστάσεις να μην ξεπερνούν τα έξι με επτά λεπτά, ενώ στη Γραμμή 1 οι χρονοαποστάσεις δεν ξεπερνούν τα οκτώ λεπτά. Σημείωσε ότι αυτές οι χρονοαποστάσεις παρακολουθούνται σε καθημερινό επίπεδο και όπου χρειαστεί θα γίνονται αλλαγές δρομολογίων και θα μπαίνουν εμβόλιμοι συρμοί.

Αναφερόμενος στα ιδιαίτερα «αραιά» δρομολόγια των λεωφορείων, προανήγγειλε την εμπλοκή ιδιωτών μέσω του leasing. «Καταλαβαίνω ότι αυτό δεν απασχολεί τους πολίτες, ούτε θέλω να πω τι παραλάβαμε. Αυτό που ενδιαφέρει τους πολίτες είναι να δουν πολύ σύντομα νέα λεωφορεία και στην Αθήνα. Στη Θεσσαλονίκη αυτό έχει ήδη γίνει με την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και με το θεσμό του leasing, ο οποίος εφαρμόζεται σε όλη την Ευρώπη. Αυτό θα το δούμε και στην Αθήνα και θα επιταχύνουμε και τις διαδικασίες για τον πολύ μεγάλο διαγωνισμό για νέα λεωφορεία, μεταξύ των οποίων και ηλεκτρικά».

Ο Καραμανλής χαρακτηρίζει «τζαμπατζήδες και αποβράσματα» όσους δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό


Σε χρειαζόμαστε

Το ThePressProject είναι το μοναδικό μέσο ανεξάρτητης, ερευνητικής και αποκαλυπτικής δημοσιογραφίας που στηρίζεται αποκλειστικά στις μικρο-δωρεές των επισκεπτών του. Πιστεύουμε ότι η πληροφορία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους και για αυτό δεν κλειδώνουμε κανένα κομμάτι της ύλης αλλά για να παραχθεί το πρωτογενές υλικό που θα βρείτε εδώ χρειαζόμαστε την υποστήριξή σου. Αν δεν πληρώσουμε εμείς για την ενημέρωσή μας, θα την πληρώσει κάποιος άλλος (και αν δεν είσαι ο Μαρινάκης μάλλον δεν έχεις τα ίδια συμφέροντα). Μάθε πώς
- Κάνε κλικ για να σχολιάσεις