Μητσοτάκης: Βγήκαμε στις αγορές μετά από 3 χρόνια καθυστέρησης
«Ήμασταν στον πρώτο όροφο, πέσαμε στο υπόγειο και κάποιοι πανηγυρίζουν που επιστρέψαμε στο ισόγειο» σημείωσε ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, σχολιάζοντας την έξοδο της Ελλάδας στις αγορές, χαρακτηρίζοντας πάντως,…