Πράγματι, ο ΟΠΑΠ, που παραμένει από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στην Ελλάδα, έχει μειώσει τις δαπάνες για τους παραπάνω σκοπούς.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν υλοποιεί αντίστοιχα προγράμματα. Το αντίθετο, μάλιστα. Αρκεί ένα τέτοιο αίτημα από κάποιο εκδοτικό συγκρότημα και αυτόματα τίθεται προς έγκριση στο διοικητικό συμβούλιο. Εάν το θέμα της χορηγίας δεν έχει αναλυθεί και εγκριθεί από τα αρμόδια τμήματα του ΟΠΑΠ, δεν πειράζει. Αυτό μπορεί να γίνει αργότερα.

Το ThePressProject.gr παρουσιάζει τα ντοκουμέντα της γενναιόδωρης χορηγίας που χαρακτηρίστηκε «δώρο» και άλλα πολλά από μερίδα του Τύπου, που έδωσε ο ΟΠΑΠ στο εκδοτικό συγκρότημα του ΔΟΛ. Το περίεργο δεν είναι τόσο η χορηγία, όσο το ότι το διοικητικό συμβούλιο πρώτα αποδέχθηκε το αίτημα του προμηθευτή και μετά το έστειλε για ανάλυση και έγκριση στα αρμόδια τμήματα.

 

Και κάτι ακόμα: Λόγω αυτού του πήγαινε-έλα και της αρχικής βιασύνης χρειάστηκε να γίνουν δύο διοικητικά συμβούλια για την τελική έγκριση του προγράμματος. Το δεύτερο δ.σ. έγινε στις 29 Νοεμβρίου 2012, δηλαδή 27 ημέρες μετά το πρώτο (2 Νοεμβρίου 2012), με αποτέλεσμα πρώτα να κυκλοφορήσει η Επετειακή Εκδοση (4 Νοεμβρίου 2012) –με αφορμή την οποία δόθηκε η χορηγία– και μετά να οριστικοποιηθούν οι λεπτομέρειές της.

Στο τέλος, και σύμφωνα με το έγγραφο του δ.σ. του ΟΠΑΠ το ποσό της χορηγίας 800.000 (χωρίς τον ΦΠΑ), «έσπασε» στα τρία:

400.000 ευρώ στο ΒΗΜΑ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ
200.000 ευρώ στα ΝΕΑ και
200.000 στο «ΤΟ ΒΗΜΑ on line”.

Από εδώ και πέρα όσοι θέλουν αντίστοιχα προγράμματα μπορούν να αποστέλλουν τα αιτήματά τους στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΠΑΠ και να εύχονται να τα υπογράψει ο σημερινός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, που έμαθε τη δουλειά.

Σε κάθε περίπτωση, εμείς έχουμε δηλώσει και στη διακήρυξή μας ότι ούτε θέλουμε ούτε δεχόμαστε διαφήμιση/χορηγίες από εταιρείες που ελέγχονται από το ελληνικό Δημόσιο, όπως είναι ο ΟΠΑΠ. Για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις.