Αναδημοσιεύουμε από το tekmirio.gr
O Γ. Στουρνάρας είναι συνώνυμο της φτωχοποίησης των Ελλήνων και της ευημερίας της οικογένειάς του. Έχει δύο οικογενειακές επιχειρήσεις με μετόχους τη σύζυγο και τις δύο κόρες του, την πρόσφατη «Mindview Σύµβουλοι Επιχειρήσεων και Έρευνας ΕΠΕ» και τη γνωστή«Mindwork Business Solutions ΕΠΕ», που είχε αναλάβει την εκστρατεία ενημέρωσης για την πολυφαρμακία από τον ΕΟΦ το 2012 με 435.000€. Γι΄ αυτό το θέμα έχουν γραφτεί πολλές σελίδες στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο και έγιναν ερωτήσεις στο Κοινοβούλιο γιατί, εκτός από το γεγονός ότι είναι η σύζυγος του μνημονιακού υπουργού, η Mindwork Business Solutions ΕΠΕ δεν έχει πληρώσει ασφαλιστικές εισφορές κατά το παρελθόν και έχει καταδικαστεί αμετάκλητα . Το αδίκημα είναι καταγραμμένο στο ποινικό μητρώο της εταιρείας και σύμφωνα με το ΠΔ 118/2007 καμιά εταιρεία δεν μπορεί να αναλάβει και να πληρωθεί έργο από το δημόσιο αν δεν υπάρχει καθαρό ποινικό μητρώο.
Η προνομιακή, όμως, επιλογή της επιχείρησης της οικογένειας Στουρνάρα, παρά το λερωμένο ποινικό μητρώο, έχει παρελθόν. Τον Φεβρουάριο του 2011, όταν υπουργός Υγείας ήταν ο Ανδρέας Λοβέρδος και πρόεδρος του ΚΕΕΛΠΝΟ η Τ. Κουρέα- Κρεμαστινού, κατακυρώθηκε στην Mindwork μαζί με την εταιρεία Agenda Α.Ε το έργο «Εθνική Επικοινωνιακή Εκστρατεία πρόληψης του καρκίνου». Το ποσό ήταν τετραπλάσιο από αυτό του ΕΟΦ- για ίδιες δράσεις- και ανερχόταν στα 1.602.653€.
Όταν η πρόσβαση των καρκινοπαθών στη φαρμακευτική αγωγή τους δυσκολεύει με κάθε νέο μέτρο του μνημονίου, χαρίζεται ένα αδικαιολόγητα υπέρογκο ποσό για ένα πρόγραμμα, το οποίο παράγει ανύπαρκτο κοινωνικό έργο και είναι ισχνό ως προς την αποτελεσματικότητα του σκοπού του. Στις 19-11-2012, από την σύζυγο του υπουργού, κ. Λ. Νικολοπούλου, παρουσιάσθηκε ο απολογισμός και αποκαλύφθηκε το άδειο κουστούμι των 1,6εκ€. Το πανάκριβο έργο πραγματοποιήθηκε με 200 εθελοντές από τους δήμους και τις κοινότητες και 300 μέλη εθελοντικών οργανώσεων (κυρίως κατά του καρκίνου αλλά και μελών της Ελληνικής ιστιοπλοϊκής ομοσπονδίας, της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου, του Ναυτικού Ομίλου Βουλιαγμένης κ.ά.) και επιστημόνων, (λειτουργών των δομών του ΕΣΥ) προκειμένου να «εξασφαλιστεί η διάχυση και η συνέπεια των μηνυμάτων σ΄ όλη την επικράτεια».
O ρόλος της Mindwork Business Solutions ΕΠΕ μοιάζει να περιορίζεται στο σχεδιασμό της επικοινωνιακής στρατηγικής για την πρόληψη του καρκίνου, δηλαδή ήταν ο ακριβοπληρωμένος «στρατηγικός νους» της καμπάνιας. Το υπουργείο Υγείας και το ΚΕΕΛΠΟ είχαν δρομολογήσει τις σχετικές δράσεις, όπως προκύπτει από Δελτία Τύπου.
Το χειροπιαστό έργο της Mindwork Business Solutions ΕΠΕ μοιάζει να εξαντλείται στα οκτώ τεύχη του περιοδικού «Γραμμή ζωής» από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Οκτώβριο του 2012, με ενημερωτικά και συμβουλευτικά θέματα υγείας και καρκίνου.
Η διάρκεια του προγράμματος θα έπρεπε να είναι διετής (Ιαν 2011 –Ιαν. 2013) όπως προκύπτει από την ευρωπαϊκή εφημερίδα. αλλά ήταν μικρότερη του έτους, όπως φαίνεται από τα περιοδικά και από τις εκδηλώσεις, που έγιναν για 5 είδη καρκίνου με διάρκειά, μόλις, ενός μήνα για κάθε είδος.
Μια προκλητική δαπάνη, σε μνημονιακούς καιρούς, σε μια κοινωνία 3 εκ ανασφάλιστων χωρίς πρόσβαση στα αναγκαία φάρμακα. Όταν οι συμπολίτες μας παλεύουν για στοιχειώδη επιβίωση, τα κυβερνητικά πρόσωπα, οι συγγενείς και επιτελείς τους επωφελούνται από την εξουσία και εμπλέκονται σε προνομιακές σχέσεις νομής του δημοσίου χρήματος.
Η οργή, όμως, συσσωρεύεται και θα ξεχειλίσει όσο και αν οι προύχοντες επαναπαύονται στον φόβο και την κατάθλιψη που έχουν παγιδεύσει την κοινωνία.