Αιχμηρή και ρεαλιστική για σειρά ζητημάτων, όπως η στέγαση εκπαιδευτικών χρήσεων σε κοντέινερ και η αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου, που προωθεί το υπουργείο Παιδείας, η επιστολή την οποία έστειλε στην «Εφημερίδα των Συντακτών» ο Παναγιώτης, μαθητής του σχολείου στη Νέα Φιλαδέλφεια. Θυμίζουμε πως κατά την καταστροφική πλημμύρα που χτύπησε τη χώρα, μαθητές κι εκπαιδευτικοί στο εν λόγω σχολείο έφτιαξαν αυτοσχέδια γέφυρα ενώνοντας θρανία , με σκοπό να βγουν από την αίθουσα-κοντέινερ.
Όπως τονίζει ο ίδιος, δεν υπήρξε καμία πρόληψη για να αποτραπούν τέτοιες ντροπιαστικές καταστάσεις στο σχολείο, όπου δύο σχολικές αίθουσες στεγάζονται σε κοντέινερ εδώ και δύο ολόκληρες δεκαετίες, από τον σεισμό του 1999, όταν κατέρρευσαν οι πλαϊνές τάξεις του κτηρίου.
«Πρέπει να πηγαίνουμε σε κάποιο κολέγιο για να δωθεί η πρέπουσα σημασία κυρία Κεραμέως; Πρέπει να βαθμολογηθεί ως “καλό” για να πάρουμε χορηγίες ένα αντικειμενικά “κακό” σχολείο από άποψη δομών που εσείς κάνατε έτσι κυρία Κεραμέως, συνεχίζοντας το έργο προηγούμενων κυβερνήσεων;» καταλήγει χαρακτηριστικά η επιστολή.