Ειδικότερα ο κ. Χαρίτσης αναφέρει ότι «ο κυβερνητικός εκπρόσωπος επιλέγει ως συνήθως την τυφλή επίθεση προς τον ΣΥΡΙΖΑ, αποφεύγει όμως για πολλοστή φορά να απαντήσει στο κρίσιμο ερώτημα που απασχολεί τη συντριπτική πλειοψηφία γονέων, δασκάλων και όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης: Ποια η σκοπιμότητα να ανοίξουν εν μέσω πανδημίας για δέκα μόλις μέρες διδασκαλίας τα σχολεία – πλην της Γ’ Λυκείου – και να κινδυνεύσουν μαθητές, καθηγητές και οι οικογένειές τους;». Σχετικά με τις κάμερες στις σχολικές αίθουσες, σχολιάζει ότι «δεν φθάνει που ο κυβερνητικός εκπρόσωπος πιάστηκε να λέει ψέματα στο πανελλήνιο, ισχυριζόμενος ότι η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα είχε συναινέσει στο απαράδεκτο αυτό μέτρο, τώρα ζητάει και τα ρέστα». «Ακόμα και η ΔΑΚΕ Εκπαιδευτικών, αλλά και στελέχη της ΝΔ», τονίζει ο κ. Χαρίτσης, «διαφωνούν ανοιχτά με τις μεθοδεύσεις ‘Big Brother’ της κυβέρνησης». «Κι αυτοί ‘σκουριά’ έχουν, όπως λέει για τον ΣΥΡΙΖΑ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος;», προσθέτει.
ΣΥΡΙΖΑ: Η κυβέρνηση προχωρά με αυταρχισμό σε ρυθμίσεις σε βάρος της μόρφωσης
«Πλήρως απομονωμένη από γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, η κυβέρνηση προχωρά με αυταρχισμό στην επιβολή ρυθμίσεων σε βάρος της μόρφωσης», αναφέρει ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης, σε απάντηση του στον κυβερνητικό εκπρόσωπο, και κατηγορεί την κυβέρνηση ότι χρησιμοποιεί την πανδημία «ως ευκαιρία για την επιβολή οπισθοδρομικών και αντιδημοκρατικών πολιτικών».
George Vitsaras / SOOC
Σε χρειαζόμαστε
Το ThePressProject είναι το μοναδικό μέσο ανεξάρτητης, ερευνητικής και αποκαλυπτικής δημοσιογραφίας που στηρίζεται αποκλειστικά στις μικρο-δωρεές των επισκεπτών του. Πιστεύουμε ότι η πληροφορία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους και για αυτό δεν κλειδώνουμε κανένα κομμάτι της ύλης αλλά για να παραχθεί το πρωτογενές υλικό που θα βρείτε εδώ χρειαζόμαστε την υποστήριξή σου. Αν δεν πληρώσουμε εμείς για την ενημέρωσή μας, θα την πληρώσει κάποιος άλλος (και αν δεν είσαι ο Μαρινάκης μάλλον δεν έχεις τα ίδια συμφέροντα). Μάθε πώς
- Κάνε κλικ για να σχολιάσεις
Πολιτική Σχολιασμού