Ο Γεωργιάδης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου όπου παρουσιάσθηκαν αναλυτικά τα χρηματοδοτικά εργαλεία για τη στήριξη της οικονομίας ανέφερε πως η «κυβέρνηση ήδη ετοιμάζει σχέδιο για την Aegean, το οποίο όμως δεν είναι ακόμη έτοιμο, οπότε δεν είμαστε σε θέση να σας ανακοινώσουμε το ολοκληρωμένο κυβερνητικό σχέδιο, επεξεργαζόμαστε ένα τέτοιο σχέδιο και στόχος μας είναι να μην βρεθεί σε θέση αδυναμίας η εταιρεία».
Ο υπουργός χαρακτήρισε στρατηγικού χαρακτήρα την εταιρεία και για το θέμα που αντιμετωπίζει ανέφερε πως οι ανταγωνιστές της Aegean λαμβάνουν κρατικές επιχορηγήσεις και αυτό δημιουργεί στον κλάδο νόθευση των κανόνων ανταγωνισμού, οπότε και είναι λογικό η εταιρεία να έχει αγωνία για το μέλλον της.
Επεξεργαζόμαστε ένα σχέδιο για να μην βρεθεί σε θέση αδυναμίας. «Το πρόβλημα δεν είναι αν θα μπει το δημόσιο ως μέτοχος στην εταιρεία, αλλά να παρουσιάσουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο», είπε ο υπουργός.
Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες μέρες, ο πρόςδρος της αεροπορικής εταιρείας, Ευτύχης Βασιλάκης, ζήτησε ευθέως την κρατική στήριξη, αποκλείοντας ωστόσο κάθε σενάριο κρατικοποίησής της. Ο επικεφαλής της εταιρείας που ευνοήθηκε όσο καμία άλλη από το λουκέτο και την εκποίηση έναντι πινακίου φακής της Ολυμπιακής, τονίζει πως επειδή άλλες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις ενισχύουν τις εταιρείας με έδρα τη χώρα τους, θα πρέπει να γίνει το ίδιο και από την ελληνική, διότι διαφορετικά θα χάσει σε επίπεδο ανταγωνισμού.
«Δεν ζητάμε από το κράτος να πάρει όλο το βάρος της κρίσης, αλλά να συνδράμει στην προσπάθειά μας» δηλώνει ακόμα ο πρόεδρος Βασιλάκης, που μιλώντας στους επενδυτές σπεύδει να αποκλείσει «κάθε σενάριο» κρατικοποίησης, ενώ παραθέτει και τα σημεία στα οποία ζητάει την κρατική ενίσχυση. Όπως αναφέρει, τα μέτρα στήριξης θα μπορούσαν να αφορούν, είτε δανεισμό με κρατική εγγύηση, είτε και προγράμματα ενίσχυσης και επιδότησης των εργαζομένων, ώστε να διατηρούνται οι θέσεις εργασίας.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως ήδη, το 70% των εργαζομένων της βρίσκονται σε αναστολή εργασίας, με τον ίδιο να σημειώνει πως θα αποφασίσει για την τύχη του εργατικού της δυναμικού μόνο μετά την ανακοίνωση των κρατικών προγραμμάτων στήριξης, ενώ έχει ήδη προχωρήσει σε πάγωμα προσλήψεων εποχικών συνεργατών και ακύρωση συμβάσεων ξένων πιλότων.
Μάλιστα, όπως ανέφερε πρόσφατα η εφημερίδα της ομογένειας, «Εθνικός Κήρυξ», η Aegean δεν προσφέρει αποζημιώσεις για ακυρωμένες πτήσεις, εν μέσω της πανδημίας.