Ο διαγωνισμός για την ανανέωση των λογοτύπων της ΕΡΤ δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια στις 28 Απριλίου του 2020, λίγες ημέρες πριν την άρση των μέτρων απαγόρευσης κυκλοφορίας στο σύνολο της επικράτειας της χώρας, και δύο μήνες αργότερα, στα τέλη Ιουνίου, στον κρατικό ιστότοπο θα δημοσιευόταν η σχετική απόφαση για την επιλογή της εταιρείας που θα αναλάβει το έργο των νέων λογοτύπων.

Όπως αναφέρει η απόφαση, η εταιρεία Design Park, Λουράντου Εμμ. Αντωνίου, ήρθε πρώτη στη σχετική διαδικασία, με το συνολικό κόστος στα 52.500 συν ΦΠΑ, και το κόστος της προϋπολογισθείσας δαπάνης να βαραίνει τον προϋπολογισμό της ΕΡΤ για το έτος 2020, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως αρχικά ο διαγωνισμός προέβλεπε τη διάθεση 60.000 ευρώ.

Ωστόσο, παρότι η διαδικασία ξεκίνησε πριν πέντε μήνες, και μετά την επιλογή της εταιρείας χρειάστηκε τρεις ολόκληρους μήνες για να ολοκληρωθεί, τα αποκαλυπτήρια κάθε άλλο παρά εντυπωσίασαν για την ευρηματικότητά τους. Όπως μπορεί να δει ο καθένας, τα νέα λογότυπα της ΕΡΤ δεν είναι τίποτε παραπάνω από μία παραλλαγή της ιταλικής κρατικής τηλεόρασης. Μάλιστα, ακόμα και τα χρώματα που επελέγησαν για την ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3, ΕΡΤSports είναι τα αντίστοιχα που η Rai επέλεξε για το πρώτο, το δεύτερο, το τρίτο και το αθλητικό κανάλι της.

Δείτε τα «νέα» λογότυπα της ΕΡΤ:

Δείτε και τα σχετικά νέα τρέιλερ των κρατικών καναλιών:

https://youtu.be/wfWGmxA9hLk

https://youtu.be/BAUIHSqv7Jc

https://youtu.be/80P8VdAFL8s

Αξίζει να σημειωθεί πως αναζητώντας τη σχετική απόφαση για τον διαγωνισμό στη Διαύγεια, αναφορικά με την ανασχεδίαση των λογοτύπων και τις τεχνικές προδιαγραφές, οι… λιτές και απέρριπτες αναφορές επί του «Δημιουργικού» είναι χαρακτηριστικές:

Αναφορικά δε με το αντικείμενο και τον σκοπό του διαγωνισμού, αναφέρεται: