
Με απόφαση του ΓΣ του φοιτητικού συλλόγου Φυσικής του Πανεπιστημίου της Πάτρας οι φοιτητές καταγγέλλουν καθηγητή του τμήματος ο οποίος, όπως επισημαίνουν, «είναι ευρέως γνωστός ανάμεσα σε φοιτητές και καθηγητές για την αντιεκπαιδευτική-αντιακαδημαϊκή συμπεριφορά του εδώ και πολλά χρόνια». «Ο καθηγητής δημιουργεί όπου και αν βρίσκεται ένα κλίμα εκφοβισμού, υπενθυμίζοντας πάντα στον καθέναν μας την ιεραρχική μας κατωτερότητα» αναφέρουν καταγράφοντας στην μακροσκελή απόφαση τους μια σειρά από περιστατικά και καταλήγοντας να ζητούν την απομάκρυνση του.
Με απόφαση του ΓΣ του Φοιτητικού Συλλόγου Φυσικής οι φοιτητές φέρνουν στην επιφάνεια μια σοβαρότατη καταγγελία κατά διδάσκοντα του τμήματος ζητώντας την απομάκρυνση του.
«Ο καθηγητής του τμήματος Φυσικής του πανεπιστημίου Πατρών, Στέλιος Κουρής, είναι ευρέως γνωστός ανάμεσα σε φοιτητές και καθηγητές για την αντιεκπαιδευτική-αντιακαδημαϊκή συμπεριφορά του εδώ και πολλά χρόνια. Παράδειγμα αδιαφορίας ως προς τις ανάγκες των φοιτητών και εκπαιδευτικής αυθαιρεσίας σε κάθε αμφιθέατρο ή εργαστήριο στο οποίο βρίσκεται. Εκφοβίζει παρά διδάσκει, τιμωρεί παρά κατανοεί. Πολλές γενιές φοιτητών έχουν προσπαθήσει να δικαιωθούν απέναντι στο συγκεκριμένο άτομο, αλλά οι πράξεις του ποτέ δεν έχουν τις ανάλογες συνέπειες, ενώ με κάθε διαφωνία/παράπονο εκδικείται το θάρρος μας να υψώνουμε τις φωνές μας» αναφέρει η απόφαση του Φοιτητικού Συλλόγου Φυσικής και συνεχίζει:
Ο καθηγητής δημιουργεί όπου και αν βρίσκεται ένα κλίμα εκφοβισμού, υπενθυμίζοντας πάντα στον καθέναν μας την ιεραρχική μας κατωτερότητα. Ο διάλογος θεωρείται αντίλογος και ο αντίλογος καταδικαστέος. Στο μάθημα του, άμα ειπωθεί κάποια ερώτηση που θεωρεί κατωτέρου νοητικού επιπέδου ή δυσανάλογη του επιπέδου σπουδών μας, υπάρχουν 4 ενδεχόμενα : να σε αγνοήσει, να σε προσβάλλει προσωπικά, να σε στοχοποιήσει, ή να σε ρωτήσει ειρωνικά πόσα μαθήματα χρωστάς, ξοδεύοντας ένα 5λεπτο δικαιολογώντας την ανικανότητα σου. Πολλές είναι οι περιπτώσεις που φοιτητές και φοιτήτριες έχουν βγει με κλάματα έξω από το αμφιθέατρο, καθώς μια τέτοια αντιμετώπιση σε συνδυασμό με την κατάχρηση της εξουσίας του ισοδυναμεί με εκφοβιστική συμπεριφορά. Στα εργαστήρια παρουσιάζει ακόμα πιο αντιεκπαιδευτική συμπεριφορά. Άμα πιστεύει πως δεν είσαι επαρκώς προετοιμασμένος, θα σε χλευάζει, θα σε προσβάλλει προσωπικά και ενίοτε θα σε βρίσει αθυρόστομα και θα σταματήσει την εργαστηριακή άσκηση, επιρρίπτοντας τις ευθύνες στους φοιτητές. Συνήθης τακτική του είναι, άμα δεν ανταποκριθείς στις απαιτήσεις που θέτει στην προφορική εξέταση, προκειμένου να βαθμολογηθείς, να υποχρεούσαι να πηγαίνεις κάθε βδομάδα στο γραφείο του μέχρι να το καταφέρεις. Σε αυτό το σημείο, είναι αναγκαίο να αναφερθεί ότι οι προσβολές του ντύνονται πολλές φορές και με σεξιστικά σχόλια απέναντι στις συμφοιτήτριες μας, υποτιμώντας τις ικανότητες τους, ως φυσικοί, λόγω του φύλου τους.
Το μάθημα το οποίο κάνει ο καθηγητής έχει την φήμη του πιο δύσκολου μαθήματος κορμού του Φυσικού Πατρών και αυτό δεν οφείλεται στην απαιτητικότητα του αντικειμένου ή των δύσκολων θεμάτων στις εξεταστικές, αλλά στηρίζεται στον ιδιόμορφο και πολλές φορές άδικο τρόπο βαθμολόγησης. Συγκεκριμένα, όλα τα προηγούμενα χρόνια τα ποσοστά επιτυχίας στο μάθημα με την τεράστια διακύμανση που έχουν αποδεικνύουν ότι τα κριτήρια για την επιλογή των θεμάτων και την βαθμολόγηση των φοιτητών είναι διαφορετικά και ορίζονται αυθαίρετα. Η διαφορά που έχει το 0,02% αυτού του Σεπτέμβρη με το 25% ή και 40% των άλλων εξεταστικών το αποδεικνύουν ξεκάθαρα. Είναι προφανές ότι το συντριπτικό ποσοστό αποτυχίας τις φορές που σημειώνεται δεν μπορεί να οφείλεται μόνο σε λόγους που αφορούν το πρόσωπο των φοιτητών (π.χ ελλιπές διάβασμα),γιατί είναι σαφώς αναντίστοιχο των ποσοστών επιτυχίας στα λοιπά μαθήματα, και, αν δεν οφείλεται στην προβληματική μέθοδο εξετάσεων, είναι δυνατόν να οφείλεται μόνο σε πλημμελή ή προβληματική μέθοδο διδασκαλίας. Ο καθηγητής, εάν δεν του έχεις παραδώσει τις προαιρετικές μέχρι πέρσι εργασίες, που έχουν μόνο βοηθητικό ρόλο, αντί να βαθμολογεί ουδέτερα βαθμολογεί αρνητικά, πόσο μάλλον άμα σε έχει στοχοποιήσει μέσα στο αμφιθέατρο ή άμα του έχεις φέρει αντίρρηση. Αυτή η προσέγγιση του διασφαλίζεται από το γεγονός ότι, πολλές φορές, αποφεύγει να δείξει γραπτά –πράγμα παράνομο- αφοπλίζοντας τον φοιτητή απ’ την δυνατότητα να υπερασπιστεί την αξία του γραπτού του. Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα της συμπεριφοράς του ήταν η εξεταστική του Ιουνίου 2020. Μέσα σε μια πρωτόγνωρη για όλους μας πανδημία και με απόφαση του πανεπιστημίου για εξ αποστάσεως εξετάσεις, ο καθηγητής απαίτησε από όλους τους φοιτητές να δώσουν δια ζώσης. Δικαίωμα εναλλακτικού τρόπου εξέτασης δινόταν μόνο σε φοιτητές οι οποίοι ήταν οι ίδιοι ευπαθείς ομάδες, ενώ, σε συναδέλφους που είχαν ευπαθή ομάδα στον στενό οικογενειακό τους κύκλο απάντησε αδιάλλακτα και αγενώς πως υποχρεούνται να εξεταστούν δια ζώσης! Παρόλα αυτά, ο ίδιος εργαλειοποίησε την πανδημία για να μην δείξει γραπτά σε κανέναν, ούτε διαδικτυακά όπως κάνουν πάρα πολλοί καθηγητές. Μετά από παράπονα, αντί να κατανοήσει τι έκανε λάθος, πήρε ακόμα πιο εκδικητική στάση. Συγκεκριμένα, στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου περάσανε στα πρώτα αποτελέσματα που ανακοίνωσε μόνο 5 άτομα, σε πλήθος φοιτητών μεγαλύτερου των 100. Τέλος, προκειμένου να αντισταθμίσει τα διαδοχικά χαμηλά ποσοστά επιτυχίας, στην επόμενη εξεταστική, έβαλε2 στάδια, το πρώτο με ερωτήσεις πολλαπλής, κόβοντας κατ’ αρχήν το πλήθος των φοιτητών στο μισό. Αυτή η τακτική θα μπορούσε να αποδοθεί στην ακαδημαϊκή ελευθέρια να εξετάζει όπως πιστεύει, ωστόσο, αντί να βάλει βαθμό (μηδέν) στους φοιτητές που απέτυχαν στο πρώτο στάδιο, τους σημείωσε παράτυπα ως απόντες, προκειμένου να αυξήσει –να διπλασιάσει στην προκείμενη περίπτωση – το ποσοστό επιτυχίας στο μάθημά του. Σε αυτήν την εξέταση, επιδεικτικά, αρνήθηκε να επανεξετάσει φοιτητή που είχε διακοπή ρεύματος την ώρα της εξέτασης.
Μετά από όλα αυτά, ενώ τόσα χρόνια ο καθηγητής εξετάζει το μάθημα του μόνο δια της εξεταστικής και αναθέτει κάποιες προαιρετικές, βοηθητικού χαρακτήρα, εργασίες, φέτος αποφάσισε αυθαίρετα να μας αναθέτει κάθε εβδομάδα υποχρεωτικές εργασίες πολύ μεγάλου όγκου οι οποίες πρέπει να παραδίδονται μέσα στην ασφυκτική προθεσμία που όρισε και είναι προαπαιτούμενες για να συμμετέχει κανείς στις επόμενες τρεις(!) εξεταστικές, αποκλείοντας φοιτητές που λόγω εργασιακών ή προσωπικών υποχρεώσεων δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν σε αυτό. Ακόμη έστελνε mail αναφέροντας ότι οι εργασίες είναι υποχρεωτικές και ότι δεν ενδιαφέρεται αν κάποιος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει ή αν δεν ενημερώθηκε εγκαίρως, επειδή είναι μεγάλο έτος. Να σημειωθεί επίσης πως για τις εργασίες δεν δίνονται οι εκφωνήσεις των ασκήσεων που ζητούνται. Η δικαιολογία είναι πως είναι αυτούσιες ασκήσεις του βιβλίου που δίνεται για το μάθημα, το οποίο όμως οι φοιτητές του 3ου έτους δεν έχουν παραλάβει ακόμα από τον Εύδοξο. Και πάλι παρατηρείται μια άδικη -εκδικητική στάση, ειδικά απέναντι στους μεγαλοετείς και εργαζόμενους φοιτητές! Πάνω σε όλα αυτά, ο καθηγητής αρνείται να διορθώσει τις ασκήσεις αυτές, καθώς δεν θα προλαβαίνει. Άρα ένας φοιτητής που ασχολείται και θέλει να μάθει που έκανε λάθος, δεν μπορεί, αφού δεν ανεβαίνουν καν οι ενδεικτικές λύσεις. Η συμπεριφορά αυτή είναι αντιεκπαιδευτική και δεν βοηθά στην αφομοίωση του αντικειμένου του μαθήματος.
Ακόμα την Παρασκευή 05/03/2021, αρνήθηκε κατηγορηματικά τόσο να πραγματοποιήσει το προγραμματισμένο μάθημα όσο και να προβεί στην αναπλήρωσή του, επειδή εκείνη την στιγμή πραγματοποιούνταν συμβολική κατάληψη της πρυτανείας από φοιτητές, όπου συμμετείχε και ο δικός μας σύλλογος με απόφαση Γενικής Συνέλευσης. Η κατάληψη δεν παρεμπόδιζε σε καμία περίπτωση το εξ’ αποστάσεως μάθημα του εκείνη την στιγμή. Πάλι διαφαίνεται η άδικη, εκδικητική στάση του, που συνέδεσε με την πολιτική του τοποθέτηση, αφού αμφισβήτησε την διαδικασία της Γενικής Συνέλευσης λεκτικά και στην πράξη και συκοφάντησε τους φοιτητές που διαφωνούν πολιτικά μαζί του!
Να σημειώσουμε εδώ, πως, για το θέμα επικρατεί ένα κλίμα συγκάλυψης από το Τμήμα και από τον πρόεδρο, ο οποίος κάθε φορά που οι φοιτητές του μεταφέρουμε τα αιτήματα και την δυσαρέσκεια μας απέναντι σε αυτόν τον καθηγητή, σηκώνει τα χέρια ψηλά και προσπαθεί να τον καλύψει. Επιπλέον, κανένας καθηγητής δεν τολμά τόσα χρόνια να εκθέσει και να ανοίξει συζήτηση για την εκβιαστική και εκδικητική συμπεριφορά του κ.Κουρή !
Σε αυτές τις απόλυτα δυσμενείς συνθήκες για όλους, τα αιτήματά μας θα πρέπει να λαμβάνονται ακόμη πιο σοβαρά υπ’ όψιν καθώς αποτελούμε το πιο μεγάλο κομμάτι αυτής της κοινότητας και αντιμετωπίζουμε τις περισσότερες δυσκολίες, ειδικά στο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Η εκπαιδευτική κοινότητα (φοιτητές και εκπαιδευτικοί) έχει χρέος να θίξει την παραπάνω συμπεριφορά και να μην αντιμετωπίζει το Τμήμα την συμπεριφορά του ως αυτή ενός γραφικού καθηγητή με ιδιαιτερότητες. Η αντιακαδημαϊκή και αντιεκπαιδευτική στάση του απέναντι μας πρέπει να καταδικαστεί από όλους μας! Ταυτόχρονα καταδικάζουμε και τη πολιτική που δίνει την «ακαδημαϊκή ελευθερία» και επιτρέπει τέτοιες συμπεριφορές. Τη πολιτική που διαμορφώνει τις σπουδές μας με βάση την επιχειρηματική δραστηριότητα και όχι τις ανάγκες των φοιτητών. Με αυτά τα κριτήρια ορίζεται και η ίδια η αξιολόγηση που αφήνει ανενόχλητους κερδοφόρους ερευνητικά καθηγητές χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο τρόπος που διδάσκουν και συμπεριφέρονται. Θέλουμε καθηγητές που θα μεριμνούν για τη γνώση που αποκτούν οι φοιτητές τους, δεν θα δημιουργούν εμπόδια στις σπουδές αλλά θα συμβάλλουν στη διαμόρφωση του μελλοντικού επιστήμονα και εκπαιδευτικού με στόχο την έρευνα για τις σύγχρονες ανάγκες τις κοινωνίας.
Διεκδικούμε:
-
Να απομακρυνθεί από το πανεπιστήμιο ο κ.Κουρής και αντίστοιχα ο οποιοσδήποτε καθηγητής με τέτοιες συμπεριφορές.
-
Τμήμα, Κοσμητεία και Σύγκλητος να τοποθετηθούν άμεσα επί του ζητήματος και να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες.
-
Οι εργασίες στο μάθημα ηλεκτρομαγνητισμός ΙΙ να είναι βοηθητικές ή απαλλακτικές ανάλογα το εύρος της ύλης που καλύπτουν αλλά σε καμία περίπτωση υποχρεωτικές. Να μην αποκλειστεί κανένας φοιτητής από την εξεταστική.
Ακολουθεί η σφραγισμένη απόφαση των φοιτητών:
Άντε γαμήσου ρε μουνόπανο. Ούτε ο αέρας που ανασαίνεις δεν σου αξίζει, ξεφτιλισμένε.
και μια παλια δηλωση καραμανλη στο σκαι : "όσοι χρησιμοποιούν το Μετρό χωρίς να πληρώνουν εισιτήριο θα πρέπει να νιώθουν αποβράσματα και τζαμπατζήδες" η ευγενεια του μονο ξεπερνουσε την ευαισθησια του
Ενώ ένα 19χρονο παιδί είχε πεθάνει επειδή δεν είχε 1,5 ευρώ, μην το ξεχνάς.
Όταν ήμασταν δημοτικό, περνούσαμε πάντα απο το σπίτι του Καραμανλή για τα κάλαντα των Χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς. Ήταν κοντά στην οδό Μεραρχίας (νυν Κωνσταντίνου Καραμανλή) και θυμάμαι ότι η πόρτα άνοιγε πάντα και ο καθένας έπαιρνε ένα τάλιρο αδιακρίτως. Στα σκαλοπάτια του ορόφου υπήρχε σειρά αναμονής για το πεντάρικο. Τα κάλαντα τα τραγουδούσες μπαίνοντας μες το σπίτι για να νιώσεις ευπρόσδεκτος.
Μέχρι και τα καλαντα ήταν μέρος της διαφήμισής του. Λέγαμε με χαρά στους δικούς μας πως πήραμε ένα τάλιρο καθείς και χαιρόμασταν και εμείς οι ίδιοι για την απλοχεριά τους. Η καλή εικόνα είναι το παν και φρόντιζαν να ξοδεύουν το απαραίτητο χρήμα γι αυτή. Με τον καιρό και τα αλλεπάλληλα μιντιακά πλυντήρια θα αναστηλωθεί κι αυτή. Στα Σέρρας ήδη απ' ό,τι φαίνεται δεν μας καίγεται καρφί...
Μπράβο για την ειλικρίνεια σου, σε τιμά ειλικρινά.
Θρασίμι!! Εχει ο καιρός γυρίσματα. Ισως να ξεσπάσει η οργή μια μέρα.
Αμήν..
Γαμώ το σοι σου ιησουΐτη καραμανλάκο, βρωμεροί και τρισάθλιοι πολιτικάντηδες, χωρίς τσίπα, χωρίς αιδώ, όλα στο βωμό του κέρδους και του προσωπικού εγώ, με τη σκατοφάρα σας αντάμα, και γαμώ το σοι όλων εκείνων που είναι συνένοχοι μαζί σου που σε ξαναψήφισαν και δε σ' έστειλαν στο διάολο
Φίλε μου Ιωάννη αν είσαι ανήψι του ΕΘΝΑΡΧΙΔΗ ΤΟΥΣ, ή ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΊΔΗΣ στην κοπάνα για ΓΑΛΛΊΑ, τούτοι δώθε γίνανε όλοι δισεκατομυριούχοι!! Θυμήσου και τον έτερον ΠΑΝΎΒΛΑΚΑ ανηψιόν ΛΙΆΠΗ,υπουργός μεταφορών με την Τζιπάρα, και τα απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας!!! Πόση μίζα πήρε ο καδρονόμυαλος, με τα τραίνα και βαγόνια,που πληρώσαμε μετρητοίς, και ήτανε μεγαλύτερα από τις ράγες?! Φασιστοδεξιά πσεκασμένα ηλίθια ζόμπι, δαγκωτό δεξιά, γ.τ φύτρα σας!! Υ.Γ Μην μου τα πρήξετε με ΣΥΡΙΖΟ και Λοιπά Σκύβαλα, εδώ στην Αποικία ΓΑΜΗΜΈΝΟΙ ΌΛΟΙ ΤΟΥΣ!! Μόνο ΚΟΥΤΆΛΑ, και ΕΘΝΟΠΡΟΔΌΤΕΣ!!
Η προσωπική του οδύνη, λέει , τον οδήγησαν στην άμεση παραίτηση. Και ήταν τόση η οδύνη του, που αποφάσισε να συνεχίσει το βουλευτιλίκι για το καλό της κοινωνίας. Όχι, βέβαια, για να μη χάσει τη θέση του και τα προνόμια του.
Υποθέτω ότι η σκέψη του, που «δεν θα φύγει ποτέ από τους 57» σκοτωμένους είναι πάνω κάτω : «φτου που να πάρει, δε μπορούσαν να πάνε να σκοτωθούν επί κυβέρνησης σύριζα»; Από αυτή πηγάζει η οδύνη του.
Ξέρουμε ότι δεν υπάρχουν όρια στην απληστία. τώρα μας έμαθε ότι αυτό ισχύει και για τον κυνισμό και την υποκρισία του Καραμανλή.
Μπορεί να αποφάσισε να συνεχίσει το βουλευτιλίκι αλλά και κάποιοι συμφώνησαν με αυτό, ψηφίζοντας τον 1ο και καλύτερο στην περιφέρειά του. Δεν ήταν από μόνος του αυτοκράτορας, τον κάνανε οι ραγιάδες.
Αν δεν είχε αυτό το επίθετο τώρα μπορεί να ήταν και φυλακή.
Πάντα οι ραγιάδες με βάση τη βλακεία τους, το φόβο τους, την αδιαφορία τους, κτλ, φτιάχνουν τους αυτοκράτορες. Αν οι ραγιάδες μαζεύονταν και άρχιζαν στις φάπες και στο δούλεμα το κάθε καθίκι που αυτοανακυρήσσεται αυτοκράτορας, δεν θα υπήρχαν τέτοιοι.
Ντροπή.
Μαλακα παλιοκαριολη αλήτη μουνοπανο γαμω το μουνι που σε ξέρναγε και όλους που σε ψήφισαν.
Πως σου πάει το πένθος Κώστα μου.
Για κατι τετοιους θα επρεπε να υπαρχει ο θεσμος των γκουλαγκ, αφου ειναι κουραδομηχανες και πλεον αμετανοητοι δολοφονοι, αφου πηρε στο λαιμο του 57 ψυχες και το μονο που τον νοιαζει είναι τα προνομια και η καρεκλα, ας πηγαινε καπου εκτος κοινωνιας να σπαει πετρες για κανα δρόμο να κανει και κατι χρήσιμο στην θλιβερη του ζωη.
Επιτρέπεται να βρίσω;
απορώ πως και δεν το έχεις κάνει ακόμα
Ρίχτα του ΓΑΜΗΜΈΝΟΥ!!
Κλαψ κλαψ κλαψ, όχι πια δάκρυα μόνο οργή.
Φλούφλη, γ.τ φύτρα σου, αν υπήρχε ένας με 1 γραμμάριο Αρχίδια, από τους τέτοιους, θα ήσουν από το επόμενο δευτερόλεπτο του ΚΡΑΤΙΚΟΎ ΕΓΚΛΉΜΑΤΟΣ στο κελί!! 210 Κομματόσκυλα επίσημα στα ΤΡΑΊΝΑ από τας ΣΈΡΡΑΣ, ΚΑΡΓΙΟΛΆΚΟ!!
Τεράστιο θράσος να κάνει δηλώσεις o ψεύτης.
Αυτός που είχε την ευθύνη, να μην συμβεί ατύχημα.
Διακρίνω μια στεναχώρια η μου φαίνεται;
Μη σου πω δύο..
Αντε και...
You fucking cunt!!!
Αυτές ακριβώς οι αναρτήσεις εμένα με προτρέπουν σε βία
Άντε και γαμήσου ρε κουράδα.
Αντίστοιχης βαρύτητας ήταν και η δήλωση του δροσερού:
"Θα είμαστε δίπλα στον αγώνα των οικογενειών για Δικαιοσύνη"
https://www.cnn.gr/politiki/story/407822/kasselakis-gia-tempi-tha-eimaste-dipla-ston-agona-ton-oikogeneion-gia-dikaiosyni
Όπερ μεθερμηνευόμενον σημαίνει: "απο πλευράς μας δεν πρόκειται να κάνουμε τίποτα!"