Ο ΣΕΤΕΟ σημειώνει ότι «η γενική ασάφεια του πολιτικού σκηνικού και η γενική απροθυμία δέσμευσης για συγκεκριμένες κατευθύνσεις και σαφείς προτάσεις αφήνει και την “ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε” σε καθεστώς αβεβαιότητας και αοριστίας για το άμεσο μέλλον της», ενώ υπογραμίζεται ότι η δημόσια εταιρία «έχει αναλάβει για λογαριασμό του δημοσίου τη διαχείριση της μελέτης, κατασκευής και επίβλεψης έργων 2 δισ. ευρώ στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια για την επόμενη τριετία, δηλαδή κρατάει στα χέρια της ανάπτυξη της τάξης του 3%ο ετησίως περίπου».
 
Οι συνδικαλιστές τονίζουν ότι «η απερχόμενη κυβέρνηση δεν “πρόλαβε” να ρυθμίσει το θέμα της επανάκτησης της εποπτείας της εταιρείας από το φυσικό της φορέα το υπουργείο Υποδομών ούτε καν να καλύψει την κενή θέση προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου ως όφειλε».
 
«Αντ΄αυτών, πρόλαβε να περάσει κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, πριν κλείσει η Βουλή νομοθετική ρύθμιση, με την οποία το ΤΑΙΠΕΔ καθίσταται πλέον ο απόλυτος και αποκλειστικός κυρίαρχος επί της εταιρείας «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε», καθώς αυτό και μόνο αυτό θα διορίσει την νέα διοίκηση της εταιρείας, το μοναδικό μέλημα της οποίας, θα είναι προφανώς η εκχώρηση της εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου και όχι βέβαια η κινητοποίηση των παραγωγικών και υψηλής τεχνογνωσίας δραστηριοτήτων της» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
 
Ο ΣΕΤΕΟ ζητά:
 
– Η διαχείριση της λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού να μην εκχωρηθεί σε ιδιώτες, αλλά να παραμείνει στον δημόσιο
 
– Η εποπτεία της εταιρείας να επανέλθει άμεσα στο υπουργείο Υποδομών
 
– Η δημόσια επιχείρηση να διατηρήσει την εποπτεία των παραχωρήσεων του Αυτοκινητηδρόμου Αιγαίου και του Ε65, προτείνοντας μάλιστα να αναλάβει και την αρμοδιότητα για την Ιόνια Οδό
 
– Η Εγνατία να υποστηριχθεί για την υλοποίηση των έργων, ύψους 2 δισ. ευρώ, που έχει αναλάβει σε όλη τη χώρα, με τον ορισμό πρόεδρου και διευθύνοντος συμβούλου, έπειτα από διεθνή διαγωνισμό