Μόλις τον προηγούμενο Αύγουστο είχε γίνει γνωστή η απευθείας ανάθεση διαφημιστικής προώθησης και προβολής περιεχομένου στην Interbus, με βασικό μέτοχο τον όμιλο Κοπελούζου, από την ΕΡΤ κόστους 56.000 ευρώ. Όπως φαίνεται και αναδείχθηκε από ρεπορτάζ της «Αυγής», ένα χρόνο μετά η ΕΡΤ επανέρχεται με απευθείας ανάθεση στην ίδια εταιρεία για αρκετά μεγαλύτερο κόστος.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την «Αυγή» η διοίκηση της ΕΡΤ φαίνεται να προσπαθεί να «σπρώξει» την τηλεθέαση, που είναι κολλημένη γύρω από το 5%, και να προβάλει το πρόγραμμά της εγκρίνοντας πρόγραμμα outdoor διαφημιστικής προβολής χιλιάδων ευρώ. Η υπαίθρια διαφήμιση της ΕΡΤ πάνω σε λεωφορεία και τρόλεϊ, θα κοστίσει ούτε λίγο ούτε πολύ 200.000 ευρώ.
Την απόφαση πήρε το Δ.Σ. της ΕΡΤ με το αιτιολογικό της προώθησης και προβολής του προγράμματος των τηλεοπτικών καναλιών, των ραδιοφώνων, των υπόλοιπων μέσων και των δράσεων της ΕΡΤ. Η διαφημιστική προβολή θα «τρέχει» στην κυριολεξία πάνω σε 200 οχήματα, λεωφορεία και τρόλεϊ των ΟΣΥ στην Αθήνα και σε 50 λεωφορεία του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη. Το διαφημιστικό πρόγραμμα θα έχει διάρκεια 30 ημερών και θα ολοκληρωθεί εντός του 2021 σε διάστημα που θα ορίσει η ΕΡΤ ανάλογα με τις ανάγκες της.
Απευθείας ανάθεση διαφημιστικής προώθησης και προβολής περιεχομένου στην Interbus από την ΕΡΤ