Με αφορμή το θέμα, που «έπεσε» στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις στο μάθημα της Υγιεινής για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ, το οποίο απαιτούσε να δοθεί ως απάντηση στους κύριους παράγοντες που επηρεάζουν τη συχνότητα των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων τη διάδοση της ομοφυλοφιλίας η ομάδα ΛΟΑΤΚΙ+ ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία ρωτά απευθυνόμενη στην υπουργό Παιδείας αν θα γίνει έτσι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία, δηλαδή «παρουσιάζοντας την ομοφυλοφιλία ως “ασθένεια” που «διαδίδεται».
«Όσο κι αν θέλουν στο Υπουργείο Παιδείας να μας πείσουν ότι στοχεύουν σε ένα συμπεριληπτικό σχολείο, πολύ γρήγορα και εύκολα πέφτουν οι μάσκες και αποκαλύπτονται. Φορώντας το «προοδευτικό» φιλελεύθερο προσωπείο τους, εισάγουν τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες από τον Σεπτέμβριο, που οι ίδιοι κατήργησαν. Και αναρτούν στη σελίδα του ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) συμπεριληπτικό υλικό για τα ΛΟΑΤΚΙ+ υποκείμενα, αλλά φευ τους είχε προλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ και το Πολύχρωμο Σχολείο» επισημαίνει η ομάδα και προσθέτει ότι στην περίπτωση, όμως, των Πανελλαδικών Εξετάσεων για τα ΕΠΑΛ φάνηκε πόσο κόπτονται για την παιδεία και τη συμπερίληψη των ΛΟΑΤΚΙ+.
«Το σχολικό εγχειρίδιο «Υγιεινή Μικροβιολογία» στο κεφάλαιο 4.5.4. Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα κάτω από την κεφαλίδα «Οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συχνότητα των Σεξουαλικώς Μεταδιδομένων Νοσημάτων:» εκτός άλλων παραγόντων περιλαμβάνει και τον παράγοντα «Διάδοση της ομοφυλοφιλίας». Ένας ισχυρισμός απολύτως ομοφοβικός, παραπλανητικός, αντιεπιστημονικός και, βέβαια, κακοποιητικός για τα μέλη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, που ανήκουν στον μαθητικό πληθυσμό» υπογραμμίζουν και σημειώνουν ότι για μια ακόμα σχολική χρονιά σε όλα τα ΕΠΑΛ οι μαθητές /τριες της συγκεκριμένης κατεύθυνσης έμαθαν ότι για τη μετάδοση των σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων φταίει και η «διάδοση της ομοφυλοφιλίας».
«Και σα να μην έφτανε αυτό, στοχοποιούνται οι μετανάστες και οι κλάδοι του τουρισμου και της σεξεργασίας. Καθως παρουσιάζονται οι ανθρωποι που εργάζονται ειδικά σε αυτους τους κλάδους ως οι μοναδικά υπεύθυνοι/ες/α για την κακή κατάσταση της δημόσιας υγείας και αθωώνοντας τους πελάτες αυτών των υπηρεσιών, όπως επιτάσσει το αφήγημα της πατριαρχίας. Και για να είναι σίγουροι εκεί στο υπουργείο ότι το εμπέδωσαν καλά οι μαθητές/τριες των ΕΠΑΛ το έβαλαν και ως θέμα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις» προσθέτουν και καταλήγουν:
Μέχρι τώρα ανησυχούσαμε ότι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση όπως έχει εισαχθεί ως μάθημα επιλογής, ενέχει τον σοβαρό κίνδυνο να μη διδαχθεί σε αρκετά σχολεία ή να μη διδαχθεί επαρκώς λόγω έλλειψης ωρών. Τώρα αυτή την ανησυχία μας έρχεται να επισκιάσει ο φόβος μας για το τι θα διδαχθεί τελικά σε αυτές τις ώρες, από ποιους και με τι περιεχόμενο.
Έτσι θα γίνει η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση; Παρουσιάζοντας την ομοφυλοφιλία ως “ασθένεια” που «διαδίδεται», αν και εδώ και χρόνια ο σεξουαλικός προσανατολισμός και η ταυτότητα φύλου δεν υπάρχουν πλέον στους επίσημους καταλόγους των ψυχιατρικών διαταραχών των Διεθνών Φορέων Υγείας και Ψυχικής Υγείας; Έτσι θα εξαλείψουμε τον ομοφοβικό, τρανσφοβικό και ιντερφοβικό λόγο, θεωρώντας την ετεροφυλοφιλία ως τη μόνη «νομιμοποιημένη» μορφή σεξουαλικότητας; Ενισχύοντας στρεβλές απόψεις, στερεότυπα και προκαταλήψεις που οδηγούν στην περιθωριοποίηση και τον στιγματισμό των ΛΟΑΤΚΙ+ μελών του μαθητικού πληθυσμού; Έτσι θα εξαλείψουμε τον σχολικό εκφοβισμό;
Καλά θα κάνει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας – που ταχύτατα εκπονεί και καταθέτει νομοσχέδια που καταστρέφουν το δωρεάν δημόσιο σχολείο – να εξετάσει άμεσα όλα τα σχολικά εγχειρίδια και να προχωρήσει στις αναγκαίες αλλαγές χθες! Σε αντίθετη περίπτωση μας μένει μόνο η ελπίδα να μην ασχοληθούν οι «άριστοι» με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, γιατί οι συνέπειες της ενασχόλησής τους θα είναι καταστροφικές για την επόμενη γενιά πολιτών.