Στην πρώτη θέση των trends στο Twitter χρειάστηκε να φτάσει το γεγονός πως το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της Cosmote αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα από την Τρίτη, με τους πελάτες της αδυνατούν να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες τους δίχως ενημέρωση, για να αναγκαστεί η εταιρεία να ενημερώσει το κοινό για τα περαιτέρω.
Μάλιστα, όπως κατήγγειλαν κατά δεκάδες οι πελάτες της, όχι μόνο δεν είχαν καμία ενημέρωση για τα προβλήματα, αλλά στην προσπάθειά τους να επικοινωνήσουν με την εταιρεία αδυνατούσαν να πιάσουν έστω μία τηλεφωνική γραμμή. Τα προβλήματα διαπιστώνονταν τόσο αναφορικά με τις τηλεφωνικές κλήσεις και τα γραπτά μηνύματα, όσο και με την χρήση των δεδομένων διαδικτύου (data).
«Τη δεδομένη χρονική στιγμή και σε μεμονωμένες περιπτώσεις, παρατηρείται περιστασιακή αδυναμία κλήσεων και χρήσης δεδομένων. Εργαζόμαστε για την άμεση αποκατάσταση» άκουγαν το ηχογραφημένο μήνυμα όσοι κατάφερναν να πιάσουν μία γραμμή. Μάλιστα, αρκετοί χρήστες έχουν προχωρήσει σε ανάρτηση του screenshot της οθόνης του κινητού τους με τον χρόνο αναμονής της κλήσης τους, με χρόνο αναμονής από τα 25 λεπτά μέχρι και πάνω από την μία ώρα.
Τελικά, το μεσημέρι της Τετάρτης και μόνο αφού η αναφορά στην Cosmote και τα σοβαρά προβλήματα παροχής υπηρεσιών της έφτασαν μέχρι και πρώτα στα trends του Twitter ήρθε μία ανακοίνωση της εταιρείας, η οποία παραδέχεται πως χθες αργά το απόγευμα παρουσιάστηκε αδυναμία πραγματοποίησης κλήσεων σε πελάτες κινητής».
Κατά την εταιρεία, «υλοποιήθηκε άμεσα αναδρομολόγηση, με την οποία επιλύθηκε το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος», ενώ ακόμα και τώρα, παραδέχεται πως «μέρος των πελατών κινητής εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν αδυναμία πρόσβασης στο δίκτυο 4G», ενημερώνοντας πως οι τεχνικοί της εργάζονται για την επίλυση του προβλήματος.
«Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία και ευχαριστούμε θερμά για την κατανόησή σας» καταλήγει η ανακοίνωση, ενώ στα κοινωνικά δίκτυα υπάρχουν ακόμα αναφορές χρηστών για προβλήματα.