
Ανακοίνωση με την οποία εκφράζει «τη σοβαρή ανησυχία της για αναφορές σχετικά με μη αναγκαία και δυσανάλογη χρήση βίας κατά φοιτητριών/-ών από την αστυνομία χτες, Τρίτη 10 Μαΐου, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης» εξέδωσε η Διεθνής Αμνηστία, σημειώνοντας πως «τον τελευταίο 1,5 χρόνο, έχουμε γίνει μάρτυρες μιας σειράς καταγγελιών για υπερβολική χρήση βίας ή/και άσκηση παράνομης βίας από αξιωματούχους επιβολής του νόμου στην Ελλάδα, και η Διεθνής Αμνηστία έχει τεκμηριώσει πολλά τέτοια περιστατικά, περιλαμβανομένων κακομεταχειρίσεων κατά ατόμων κατά τη σύλληψη ή/και την κράτηση, αλλά και υπερβολικής χρήσης βίας, όπως αποτυπώνεται σε διαδοχικές εκθέσεις της κατά το 2021-22».
Oλόκληρη η ανακοίνωση:
Η Διεθνής Αμνηστία εκφράζει τη σοβαρή ανησυχία της για αναφορές σχετικά με μη αναγκαία και δυσανάλογη χρήση βίας κατά φοιτητριών/-ών από την αστυνομία χτες, Τρίτη 10 Μαΐου, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Τον τελευταίο 1,5 χρόνο, έχουμε γίνει μάρτυρες μιας σειράς καταγγελιών για υπερβολική χρήση βίας ή/και άσκηση παράνομης βίας από αξιωματούχους επιβολής του νόμου στην Ελλάδα, και η Διεθνής Αμνηστία έχει τεκμηριώσει πολλά τέτοια περιστατικά, περιλαμβανομένων κακομεταχειρίσεων κατά ατόμων κατά τη σύλληψη ή/και την κράτηση, αλλά και υπερβολικής χρήσης βίας, όπως αποτυπώνεται σε διαδοχικές εκθέσεις της κατά το 2021-22. Καλούμε τις αρχές να διασφαλίσουν άμεσα αμερόληπτες και αποτελεσματικές έρευνες για τα καταγγελλόμενα περιστατικά.
εξαρχεια χαραματα. μετα τον πλευρη οι εργολαβοι
Εξαιρετικό κείμενο.
Οι κυβερνώντες μπορούν να φτιάξουν τον σταθμό μετρό και να διαλύσουν την πλατεία. Άλλωστε, είναι πάρα πολύ δύσκολο να πας κόντρα στο Κράτος. Η Ιστορία όμως θα τους καταχωρήσει στα κιτάπια της ως τους ξεφτιλισμένους που διέλυσαν μια γειτονιά, ας μην έχουν αυταπάτες. Γιατί το συγκεκριμένο έργο, αυτό ακριβώς στοχεύει να κάνει, όπως πολύ εύστοχα εξηγεί η Συνέλευση. Κανείς κάτοικος δε θέλει το μετρό στην πλατεία για λόγους που έχουν εξηγηθεί εκατοντάδες φορές. Εναλλακτική λύση υπάρχει, αλλά δεν ακολουθείται για πολύ συγκεκριμένους λόγους, που επίσης πολύ εύστοχα εξηγεί η Συνέλευση. Το ότι δε βγαίνουν όλοι στους δρόμους να διαμαρτυρηθούν έχει να κάνει μόνο και μόνο με το ότι πολλοί φοβούνται μια αναίτια προσαγωγή ή μια αναίτια σύλληψη που θα τους δημιουργήσει πρόβλημα στη ζωή τους. Η Αστυνομία έχει αποδείξει ότι μπορεί να το κάνει πολύ εύκολα και αχρείαστα - αυτή είναι η δουλειά που την έχουν βάλει να κάνει εκεί, άλλωστε.
Ο Ταχιάος είναι αυτός που απέτυχε να βγει Δήμαρχος στη Θεσσαλονίκη και μετά μας τον φορέσανε Πρόεδρο της Αττικό Μετρό. Εμπλέκεται και στο φιάσκο της μετονομασίας του σταθμού Ευαγγελισμός σε "Παύλος Μπακογιάννης". Ένα φιάσκο που έδειξε ότι η οικογένεια Μητσοτάκη δε σέβεται ούτε τους ίδιους της τους νεκρούς. Εμάς θα σεβαστεί;
Χώρια το μπάσιμο των εταιρειών βραχύχρονης μίσθωσης που αναλαμβάνουν ολόκληρα κτίρια βγάζοντας τα εκτός αγοράς για μεγάλα χρονικά διαστήματα μιας και τα προορίζουν για εντελώς διαφορετικό καταναλωτικό κοινό με αποτέλεσμα να μειώνεται η προσφορά και να ανεβαίνουν οι τιμές στα ενοίκια. Είναι ντόμινο.
Αλήθεια οι διαμαρτυρόμενοι δεν έχουν καταλάβει ότι η γειτονιά τους έχει ήδη γίνει μεταλλείο AirBnb με χιπστεράδικα μαγαζιά για τουρίστες πολύ πριν το μετρό; Τι έχουν κάνει ακριβώς για αυτό; Στην πραγματικότητα εδώ και δεκαετίες παρακολουθούν τις οικογένειες να φεύγουν άρον άρον από τα Εξάρχεια λόγω της εγκληματικότητας και τις φοβίες τους τις απέρριπταν ως μικροαστικές. Η υποβάθμιση έκανε πρόσφορο έδαφος για το Airbnb, όχι το μετρό.
Στο ερώτημα αν το μετρό θα βοηθήσει όλο το λεκανοπέδιο αποφεύγουν να απαντήσουν με λογικά επιχειρήματα, και απαντάνε συναισθηματικά, γιατί ακριβώς δεν έχουν λογικό αντεπιχείρημα και δεν εκπροσωπούν όλη την κοινωνία του λεκανοπεδίου.
Και θα αφήσουμε ασχολίαστη την ψεκιά ότι τάχα μου η Ελλάδα θα γίνει η μπαταρία της Ευρώπης. Φαίνεται ότι πλέον σε ενέργεια, εμβόλια, κορωνοϊό, μετρό έχουμε χωριστεί σε δύο στρατόπεδα: πλέον πρέπει να τρώμε άπειρες εργατοώρες για να πείθουμε ψέκες ότι δεν πρέπει να καίμε άλλο άνθρακα, ότι τα εμβόλια εξάλλειψαν τις ασθένειες και ότι δεν νοείται σύγχρονη μεγαλούπολη χωρίς μετρό.