Νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος.
George Vitsaras / SOOC
Μετά τον Στέλιο Πέτσα και τον Βασίλη Κικίλια, ήρθε η ώρα του Κώστα Σκρέκα να μοιράσει χρήματα σε ΜΜΕ με τη νέα καμπάνια «Εξοικονόμησης Ενέργειας». Συγκεκριμένα πρόκειται για πρόγραμμα ύψους 7,44 εκατ. ευρώ που εγκρίθηκε την Δευτέρα από τον γενικό γραμματέα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση που υπογράφει ο Δημήτρης Γαλαμάτης, «το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο πλαίσιο της δράσης “Εξοικονόμηση Ενέργειας” θα χρηματοδοτηθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του υπουργείου. Στο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανέρχεται στο συνολικό ποσό ύψους επτά εκατομμυρίων τετρακοσίων σαράντα χιλιάδων ευρώ (7.440.000,00 €)».Παράλληλα σημειώνεται ότι το υπουργείο Περιβάλλοντος «πληροί την προϋπόθεση περί υποχρέωσης τήρησης του ποσοστού συμμετοχής των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση) στην κατανομή της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης, ήτοι τουλάχιστον 30%, η οποία αν δεν τηρηθεί επιβάλλεται στον υπόχρεο φορέα του ευρύτερου δημοσίου τομέα διοικητικό πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται προς συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής».
«Η κοινωνία περνάει δύσκολα, έχει μεγάλη αβεβαιότητα για τον χειμώνα που έρχεται» δήλωσε το πρωί ο Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ.