Ο γγ του ΜέΡΑ25 έκανε μια αναδρομή στην πρόσφατη ιστορία των τρένων στην Ελλάδα, υποστηρίζοντας πως το σπάσιμο του ΟΣΕ σε 2 κομμάτια, με τον τρόπο που έγινε από το 2010 και μετά, είναι εν πολλοίς υπεύθυνο για τα όσα ακολούθησαν καθώς η τραγωδία στα Τέμπη δεν ήταν το μόνο δυστύχημα που έγινε σε αυτήν την περίοδο.

Την πρώτη του τηλεοπτική εμφάνιση μετά την τραμπούκικη εμφάνιση που δέχτηκε έκανε το πρωί της Τρίτης ο Γιάνης Βαρουφάκης στο «Καλημέρα Ελλάδα» στον ΑΝΤ1. «Βρισκόμαστε μπροστά σε μια ιστορική συγκυρία» δήλωσε για την τραγωδία των Τεμπών, διευκρινίζοντας ότι χιλιάδες νέοι διαδηλώνουν σε όλη την χώρα, χωρίς καμιά κομματική καθοδήγηση και θα πρέπει «εμείς οι πολιτικοί να τους δώσουμε την ευκαιρία να οραματιστούν μια άλλη Ελλάδα».

Αναφερόμενος στα κακώς κείμενα του ΟΣΕ, ενδιαφέρον παρουσίασε η μαρτυρία του για τη συνομιλία που είχε το 2015 με τον κ. Κόστελο ο οποίος εκπροσωπούσε την τρόικα και στον οποίο όταν παρουσίασε τα σχέδια τους για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, έλαβε την απάντηση ότι η τρόικα είχε ήδη αποφασίσει ότι τα τρένα θα πάνε στην κρατική ιταλική εταιρεία, όπως αντίστοιχα τα περιφερειακά αεροδρόμια στους Γερμανούς και το λιμάνι του Πειραιά στους Κινέζους.

Τέλος και μεταξύ άλλων, αναφερόμενος στις μετεκλογικές συνεργασίες, είπε ότι το Συνέδριο του ΜέΡΑ25, έχει αποφασίσει πως για οποιαδήποτε μετεκλογική συνεργασία θα πρέπει να υπάρχει προεκλογική προγραμματική σύγκληση, κάτι το οποίο δεν υπάρχει τώρα.