Ο νεοεκλεγείς περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Δημήτρης Κουρέτας, παρουσίασε έγγραφα για τα έργα που είχαν προγραμματιστεί σε περιοχές που επλήγησαν από τις πλημμύρες και σταμάτησαν λόγω των αυτοδιοικητικών εκλογών καταρρίπτοντας τα λεγόμενα του Κώστα Αγοραστού και του Παύλου Μαρινάκη που τον υποστήριξε.

Ο Δημήτρης Κουρέτας τόνισε ότι οι κάτοικοι των χωριών που πλημμύρισαν τον ενημέρωσαν ότι στις 18 Οκτωβρίου σταμάτησαν τα έργα και πως ο ίδιος επιβεβαίωσε την καταγγελία μιλώντας με την προϊσταμένη των τεχνικών υπηρεσιών της περιφέρειας, η οποία του είπε ότι με εντολή του κ. Αγοραστού οι εταιρείες σταμάτησαν τα έργα στα αναχώματα.

Χθες, στο μέτωπο κατά του Κώστα Αγοραστού μπήκε και ο κοινοτάρχης Βλοχού, Γιάννης Κουκάς, λέγοντας στον ΣΚΑΪ ότι τα έργα στα αναχώματα ξεκίνησαν λίγες μέρες πριν από τον β’ γύρο και σταμάτησαν την επομένη των εκλογών. «Αν σταμάτησαν τα έργα για μια μέρα τα μηχανήματα για οποιοδήποτε λόγο ή για συντήρηση νομίζω αυτό δε σημαίνει διακοπή των έργων. Αυτή τη στιγμή έχουμε 90 μηχανήματα στη Μαγνησία» είχε υποστηρίξει ο κ. Αγοραστός κατηγορώντας για ψέματα τον Δημήτρη Κουρέτα.

Η σημερινή απάντηση στο OPEN του Δημήτρη Κουρέτα βάζει τέλος σε όσα κυβέρνηση κι Αγοραστός υποστηρίζουν. Όπως αποκάλυψε «ο Κώστας Αγοραστός με έγγραφό του στις 24 Σεπτεμβρίου προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καλούσε τους Σταϊκούρα και Ταχιάο, να συναντηθούν για να δουν τι θα γίνει με τα αναχώματα στις περιοχές που πλημμύρισαν.

Στις 14 Οκτωβρίου δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ με το οποίο τα έργα, αλλά όχι των αναχωμάτων, τα αναλαμβάνει η κεντρική διοίκηση. Τέσσερις μέρες μετά στις 18 Οκτωβρίου, ο Αγοραστός έστειλε έγγραφο στους Σταϊκούρα, Ταχιάο ότι δεν έχει χρήματα και σταματάει τα έργα».

Εν ολίγοις, σύμφωνα με τον κ. Κουρέτα «προεκλογικά ο Αγοραστός έδωσε εντολή σε τεχνικές εταιρείες να προχωρήσουν σε έργα στα αναχώματα χωρίς να κάνουν συμβάσεις γιατί τα έργα είχαν επείγοντα χαρακτήρα και θα πληρώνονταν στην πορεία. Και στη συνέχεια, όταν κατατροπώθηκε στις εκλογές ο απερχόμενος περιφερειάρχης έδωσε εντολή να σταματήσουν τα έργα».

Μετά τον σάλο που προκλήθηκε από τις καταγγελίες προέδρων κοινοτήτων της Θεσσαλίας και από την ανάδειξη του θέματος, κάποιες εργασίες ξεκίνησαν και πάλι την Πέμπτη (19/10).