«Εμείς θέλουμε ένα μεγάλο ποσοστό από αυτές τις προωθητικές εκπτώσεις να περάσουν στη μόνιμη τιμή του, όχι στην προσφορά. Αντί να έχει μία προωθητική ενέργεια 1+1 για μία βδομάδα τον μήνα και να πετύχει μόνο εκείνη τη βδομάδα για να πάρει σε προσφορά. Να υπάρχει μία μόνιμα χαμηλή τιμή στα προϊόντα. Αυτό λέγεται every day low price στο εξωτερικό και θέλουμε να το εφαρμόσουμε στην Ελλάδα, μέσω μίας νέα μεταρρύθμισης που θα έρθει από το υπουργείο Ανάπτυξης» συμπλήρωσε ο κ. Σκρέκας.
Κατέληξε πως η ρύθμιση θα εφαρμοστεί το πρώτο τρίμηνο του 2024 έτσι ώστε να μπει ένα φρένο «στις εκατοντάδες προωθητικές εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ που έχουν ως αποτέλεσμα να μπερδεύουν τον καταναλωτή…».