«Οι μόνοι έλεγχοι που γίνονται στην αγορά είναι οι “απροειδοποίητες” -συνοδεία 40 καμερών- επισκέψεις του πρωθυπουργού σε σουπερμάρκετ μια φορά το τρίμηνο, με τις οποίες δίνει πάντα “μάχη κατά της ακρίβειας” και πάντα τη χάνει» αναφέρει ο Στέφανος Κασσελάκης σε ανάρτησή του και καταλήγει:  «Την επόμενη φορά ας ντυθεί κάτι άλλο, γιατί η στολή “πελάτης σουπερμάρκετ” πάλιωσε, και είναι και προκλητική προς το κοινό αίσθημα».

Ο βουλευτής Δωδεκανήσου Γιώργος Νικητιάδης και υπεύθυνος Κ.Τ.Ε. Ανάπτυξης του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής επιτέθηκε επίσης στην κυβέρνηση, σχολιάζοντας πως «η αποτυχία της προχθεσινής παράστασης του κ. Σκρέκα σε σούπερ μάρκετ συνοδεία καμερών, δεν απέδωσε προφανώς τα αναμενόμενα επικοινωνιακά αποτελέσματα, αναγκάζοντας τον πρωθυπουργό σήμερα, να επιδιώξει βελτίωση του πρόσφατου επικοινωνιακού σόου, αυτοπροσώπως. Ίδιο σκηνικό ξανά με διαφορετικό πρωταγωνιστή. Οι τιμές, κύριοι της Κυβέρνησης, δεν πέφτουν με όποια παράσταση και αν δώσετε.

Αρνείστε να απαντήσετε σε όσα ερωτήματα θέσαμε. Επαναλαμβάνουμε:

α) Για ποιο λόγο δεν έχει επιληφθεί η Επιτροπή Ανταγωνισμού στις εταιρείες οι τιμές των οποίων «είχαν …ξεφύγει» όπως είπε ο κ. Μητσοτάκης;
β) Γιατί η κυβέρνηση δεν ικανοποιεί το πάγιο αίτημα καταναλωτικών οργανώσεων να ανακοινώνονται τα προϊόντα στα οποία το κράτος εντοπίζει φαινόμενα αισχροκέρδειας;
γ) Γιατί δεν έχετε δώσει συνολικό και αναλυτικό κατάλογο με όλα τα προϊόντα και τις τιμές τους πριν και μετά τα μέτρα για να κρίνουν οι καταναλωτές;».