Τα σοβαρά τεχνικά προβλήματα έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πολλούς χρήστες να σημειώνουν ότι το τελευταίο διάστημα τα προβλήματα είναι επανειλημμένα.

Σημειώνεται ότι σήμερα είναι η τελευταία ημέρα που έχουν επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενοι για να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους στο σύστημα άμεσων πληρωμών (IRIS).

«Θα θέλαμε να απολογηθούμε στους πελάτες μας για τις καθυστερήσεις στη σύνδεση και την πραγματοποίηση συναλλαγών που παρατηρούνται αυτή στιγμή μέσω myAlpha Web και myAlpha Mobile. Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία και εργαζόμαστε για την ταχύτερη δυνατή επίλυση του ζητήματος. Θα επανέλθουμε με νέα ενημέρωση για την αποκατάστασή του. Ευχαριστούμε πολύ για την κατανόησή σας» αναφέρει ανάρτηση της Τράπεζας.

Με νεότερη ανάρτησή της, στις 18:00 το απόγευμα της Δευτέρας, η τράπεζα ενημερώνει ότι τα προβλήματα λύθηκαν:

Στις 17 Αυγούστου η τράπεζα είχε εκδώσει παρόμοια ανακοίνωση, αυτήν τη φορά για τις συναλλαγές στα ATM και τη χρήση χρεωστικών καρτών σε συσκευές POS.