Τα σοβαρά τεχνικά προβλήματα έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πολλούς χρήστες να σημειώνουν ότι το τελευταίο διάστημα τα προβλήματα είναι επανειλημμένα.
Ελα παιδια εκει στην #alphabank κλειστε το μαγαζι. Φτανει. Δε θα κλεισουμε εμεις τις επιχειρησεις μας επειδη ειστε ανικανοι. Πρεπει να υπαρξουν παραιτησεις ανωτατων στελεχων. Ειναι ανεπιτρεπτο αυτο το πραμα. Ενα μηνα τωρα υπολειτουργει το ebanking. Ελεος.
— Angelos Dimitropoulos (@adimi13) September 2, 2024
Πάλι down ρε #alphabank ? Μα επιτέλους φτιάξτε τα συστήματα σας ή κλείστε τα αφου δουλεια δεν μπορουμε να κάνουμε. Μας έχετε πεθάνει 1 μήνα τωρα με τα downtimes.
— Panayiotis Kazanis (@panayiok) September 2, 2024
4 ώρες έχουν περάσει που το web banking της #alphabank είναι εκτός λειτουργίας, όπου πριν 3 μέρες ήταν για 2 ώρες τουλάχιστον εκτός. @Alpha_Bank τραγική η εξυπηρέτηση σας.
— Mastronick (@Green_mastro) August 22, 2024
Σημειώνεται ότι σήμερα είναι η τελευταία ημέρα που έχουν επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενοι για να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους στο σύστημα άμεσων πληρωμών (IRIS).
«Θα θέλαμε να απολογηθούμε στους πελάτες μας για τις καθυστερήσεις στη σύνδεση και την πραγματοποίηση συναλλαγών που παρατηρούνται αυτή στιγμή μέσω myAlpha Web και myAlpha Mobile. Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία και εργαζόμαστε για την ταχύτερη δυνατή επίλυση του ζητήματος. Θα επανέλθουμε με νέα ενημέρωση για την αποκατάστασή του. Ευχαριστούμε πολύ για την κατανόησή σας» αναφέρει ανάρτηση της Τράπεζας.
Θα θέλαμε να απολογηθούμε στους πελάτες μας για τις καθυστερήσεις στη σύνδεση και την πραγματοποίηση συναλλαγών που παρατηρούνται αυτή στιγμή μέσω myAlpha Web και myAlpha Mobile. Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία και εργαζόμαστε για την ταχύτερη δυνατή επίλυση του…
— Alpha Bank (@Alpha_Bank) September 2, 2024
Με νεότερη ανάρτησή της, στις 18:00 το απόγευμα της Δευτέρας, η τράπεζα ενημερώνει ότι τα προβλήματα λύθηκαν:
Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους πελάτες μας ότι έχει αποκατασταθεί πλήρως η λειτουργία των myAlpha Web και myAlpha Mobile και οι συναλλαγές εκτελούνται κανονικά. Απολογούμαστε και πάλι για την ταλαιπωρία και σας ευχαριστούμε πολύ για την υπομονή σας. #AlphaBank
— Alpha Bank (@Alpha_Bank) September 2, 2024
Στις 17 Αυγούστου η τράπεζα είχε εκδώσει παρόμοια ανακοίνωση, αυτήν τη φορά για τις συναλλαγές στα ATM και τη χρήση χρεωστικών καρτών σε συσκευές POS.
Ενημερώνουμε τους Πελάτες μας ότι λόγω τεχνικού θέματος είναι, προσωρινά, δυσχερής η πραγματοποίηση και επεξεργασία συναλλαγών μέσω ΑΤΜ καθώς και η χρήση χρεωστικών καρτών της Τράπεζας σε συσκευές POS.
Εργαζόμαστε για την άμεση επίλυση του προβλήματος. Λυπούμαστε για την…— Alpha Bank (@Alpha_Bank) August 17, 2024