Το συνδικάτο International Longshoremen’s Association (ILA), ζητά αύξηση 5 δολάρια την ώρα για καθένα από τα έξι χρόνια του νέου συμβολαίου, πράγμα που σημαίνει ότι το ωρομίσθιο μπορεί να φτάσει τα 69 δολάρια έως το 2030. Το σωματείο ζητά επίσης καλύτερα οφέλη και αντιτίθεται στη χρήση αυτοματοποιημένων τεχνολογιών στα λιμάνια. Λίγο πριν το τέλος της προθεσμίας η USMX, που διαπραγματεύεται εκ μέρους των εργοδοτών, δήλωσε ότι κατέθεσε βελτιωμένη προφορά, ωστόσο αυτή δεν έγινε δεκτή από το συνδικάτο.
Members of the International Longshoremen’s Association are marching to the Conley Terminal to hit the picket line after failed contract negotiations with the US Maritime Alliance. This will impact ports from ME to TX. @NBC10Boston pic.twitter.com/w7l3JC9iAB
— Kirsten Glavin (@kirstenglavin) October 1, 2024
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι μια παρατεταμένη στάση εργασίας θα μπορούσε να οδηγήσει σε υψηλότερο κόστος για τα αγαθά σε όλη τη χώρα και να δημιουργήσει ελλείψεις ενόψει της εορταστικής περιόδου αγορών. Μια απεργία μιας εβδομάδας θα μπορούσε να κοστίσει στην οικονομία σχεδόν 3,8 δισεκατομμύρια δολάρια και να αυξήσει το κόστος των καταναλωτικών αγαθών, σύμφωνα με το Conference Board, το οποίο χαρακτήρισε την κατάσταση «πολιτικό ναρκοπέδιο» δεδομένου ότι έρχεται λίγο πριν από τις προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου.
Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν διατηρεί την εξουσία να αποτρέψει ή να σταματήσει μια απεργία με βάση τον νόμο Taft-Hartley του 1947. Το Εμπορικό Επιμελητήριο των ΗΠΑ έστειλε επιστολή στον Μπάιντεν τη Δευτέρα καλώντας τον Λευκό Οίκο να παρέμβει. Ωστόσο, ο Μπάιντεν έχει δηλώσει ότι δεν θα παρέμβει και ότι θα σεβαστεί τη συλλογική διαπραγμάτευση. Ο Λευκός Οίκος είπε στο ABC News σε ανακοίνωσή του ότι βρίσκεται σε επαφή τόσο με το συνδικάτο όσο και με τη διοίκηση τις τελευταίες ημέρες.