Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το δημοσίευμα της «Εφημερίδας των Συντακτών», ο συρμός του προαστιακού έλαβε εντολή στη Δουκίσσης Πλακεντίας να μπει σε λάθος γραμμή. Ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε το λάθος και προσπάθησε μάταια να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη.

Ο μηνανοδηγός πήρε την απόφαση που απέτρεψε τα χειρότερα, καθώς ελάττωσε ταχύτητα και στη συνέχεια αναγκάστηκε να κάνει οπισθοπορία για περίπου 300 μέτρα ώστε να βγει από την σήραγγα, στην οποία θα σφήνωνε αν συνέχει για λίγο ακόμα.

Ο κόσμος μετά το έγκλημα των Τεμπών άρχισε να φοβάται να μπει στα τρένα. Σε λίγο δεν θα μπαίνει ούτε στο μετρό.

Η ανακοίνωση της Νέας Αριστεράς:

«Σύμφωνα με την Εφημερίδα των Συντακτών, η Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ) καταγγέλλει ότι την προηγούμενη Τετάρτη δόθηκε εντολή στον συρμό 4245 του Προαστιακού, αντί για να μπει σε δική του γραμμή, να μπει σε γραμμή του Μετρό, με κίνδυνο να εγκλωβιστεί. Πρόκειται για ακριβώς το ίδιο λάθος που οδήγησε στο δυστύχημα στα Τέμπη, μόνο που αυτή τη φορά το σύστημα τηλεδιοίκησης λειτούργησε.

Πρώτον, αποδεικνύεται ότι η σημασία του συστήματος τηλεδιοίκησης είναι καίρια και ότι το «ανθρώπινο λάθος» που λάνσαρε η κυβέρνηση στα Τέμπη είναι υπεκφυγή για να διασωθούν οι πολιτικά υπεύθυνοι.

Δεύτερον, για άλλη μια φορά η δημοσιογραφική έρευνα και οι καταγγελίες των συνδικαλιστών αποκάλυψαν ένα ακόμα παρολίγον δυστύχημα. Η πολιτική ηγεσία σιώπησε.

Τρίτον, στην Ελλάδα επί Μητσοτάκη έχουν ξεχαρβαλωθεί οι δημόσιες μεταφορές πλήρως. Τα παρολίγον δυστυχήματα έχουν περάσει επικίνδυνα στην καθημερινότητά μας χωρίς καμία πολιτική ηγεσία να πράττει το παραμικρό.

Η κυβέρνηση πρέπει επιτέλους να εξηγήσει γιατί συμβαίνουν όλα αυτά στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Να μας πει ποιο είναι το «σχέδιό» της που έχει διαλύσει τα πάντα και μέχρι πού φτάνει. Και επιτέλους θα πρέπει να ξεκαθαρίσει τι προτίθεται να κάνει μήπως και αφήσει και κάτι όρθιο πίσω της».