Σύμφωνα με τις καταγγελίες των εργαζομένων η εταιρεία σταματάει την έκδοση των εισιτηρίων σε 34 σταθμούς, για να απαλλαγεί από το κόστος λειτουργίας τους και να αυξήσει τα κέρδη της.

Μάλιστα, ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «οι ίδιοι που μπορεί να καταγγέλλουν την Hellenic Train ή οποιοδήποτε οργανισμό του δημοσίου για μαζικές απολύσεις, παράλληλα κατήγγειλαν πριν από δυο-τρεις εβδομάδες την Κυβέρνηση επειδή έδινε την τακτική χρηματοδότηση, για να πληρωθούν οι εργαζόμενοι, για να πληρωθεί το ρεύμα».

Αυθόρμητα λοιπόν γεννιέται το ερώτημα: «Μα άμα τα λεφτά για τους μισθούς και το ρεύμα έρχονται από την επιδότηση του κράτους, τότε γιατί κατευθείαν το κράτος δεν λειτουργεί τους σιδηρόδρομους και τα δίνει σε έναν τρίτο, ο οποίος βγάζει και κέρδος;». Σε αυτό το απλό ερώτημα, ο Παύλος Μαρινάκης απάντησε μεταξύ άλλων ότι «Είναι μια ευρύτερη συζήτηση, φιλοσοφική, πολιτική, ιδεολογική για τη σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, που φαντάζομαι δεν θέλετε να την εξαντλήσουμε στη συγκεκριμένη συζήτηση».

Διαβάστε αναλυτικά στο Jacobin Greece τον πλήρη διάλογο του δημοσιογράφου Χρήστου Αβραμίδη με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο.