Κατά τη σημερινή του επίσκεψη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, χαρακτήρισε «κατ' επείγουσα» την ανάγκη να αναβαθμισθεί το εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο Αθήνας - Θεσσαλονίκης και επανέλαβε την υπόσχεση για διαφορετική εικόνα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έως το 2027, δηλαδή τέσσερα χρόνια μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό έγκλημα στα Τέμπη. Επίσης, ερμήνευσε τις κινητοποιήσεις της κοινωνίας ότι «πρέπει να κινηθούμε πιο γρήγορα, αυτό απαιτούν οι πολίτες από εμάς».

Συγκεκριμένα, σήμερα 18 Μαρτίου και πάνω από δύο χρόνια από το έγκλημα των Τεμπών, ο Κυριάκος Μητσοτάκης μίλησε για «κατ’ επείγουσα ανάγκη να αναβαθμισθεί το εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο από την Αθήνα έως τη Θεσσαλονίκη με τα πιο σύγχρονα μέσα, αλλά και να καταστεί ασφαλές».

«Πρέπει να κινηθούμε πιο γρήγορα, αυτό απαιτούν οι πολίτες από εμάς» ισχυρίστηκε ο πρωθυπουργός κατά την παρέμβαση του στην συνάντηση που είχε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, παρουσία του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Κωστή Χατζηδάκη.

Για ακόμα μία φορά αναφέρθηκε σε «διαχρονικές παθογένειες του βαθέος κράτους» και πληροφόρησε ότι στις αρχές Απριλίου θα γίνει μία συνολική παρουσίαση των νέων παρεμβάσεων στο πεδίο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Επανέλαβε την απαράδεκτη δήλωση ότι «έως το 2027 η εικόνα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς θα είναι τελείως διαφορετική».

Ο κ. Μητσοτάκης συγκεκριμένα έταξε την προσθήκη νέων λεωφορείων, την πρόσληψη νέων οδηγών, την προωθούμενη αναβάθμιση στους συρμούς της γραμμής 1 του Μετρό και τις δρομολογούμενες παρεμβάσεις στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό. Υπενθυμίζεται στο σημείο αυτό ότι ημικυκλική σήραγγα 160 μέτρων, εκτός της μελέτης, διανοίχθηκε από λάθος στη γραμμή 4 του Μετρό στην Κατεχάκη.

Ισχυρίστηκε, ακόμα, ότι έως το 2027 θα ολοκληρωθούν «σημαντικά έργα υποδομής», όπως ο ίδιος τα χαρακτήρισε. Συγκεκριμένα, ο κ. Μητσοτάκης είπε πως σημαντικό μέρος του ΒΟΑΚ (Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης) θα πρέπει να έχει παραδοθεί έως το τέλος του 2027, ενώ εντός του 2025 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος, αλλά και οι εργασίες επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης. Ακολούθως, εντός του 2026 θα πρέπει να έχει παραδοθεί ο Ε65 και έως το 2027 το Flyover στη Θεσσαλονίκη.