Η Hellenic Train εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία παραδέχεται το περιστατικό, αναφέροντας πως «οι επιβάτες μεταφέρθηκαν στον τελικό τους προορισμό με λεωφορεία της Hellenic Train, ενώ ορισμένοι εξ αυτών επέλεξαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους με την επόμενη αμαξοστοιχία, με προορισμό επίσης την Αθήνα».

Η εταιρεία έκρινε σκόπιμο να αναφέρει επίσης ότι «προσέφερε σνακ και νερό στους επιβάτες κατά την αναμονή τους και στάθηκε στο πλευρό τους από την πρώτη στιγμή ώστε να περιορίσει κατά το δυνατόν την ταλαιπωρία τους».

Υπενθυμίζεται ότι σε συνέντευξή του τον Μάρτιο του 2023, ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε αναφερθεί σε «τρένα – σαπάκια» που φέρνει η εταιρεία στην Ελλάδα, ενώ αποσύρονται από την Ιταλία, υποσχόμενος επαναδιαπραγμάτευση.

«Θα καθίσουμε κάτω με τη Hellenic Train και θα καθίσουμε κάτω και με την Ιταλική κυβέρνηση και θα πετύχουμε μία καλύτερη συμφωνία για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να επενδύσουμε στον Ελληνικό σιδηρόδρομο και οι δύο. Εμένα δεν με ενδιαφέρει κατά ανάγκη να πάρω -ως κράτος- μερίδιο στη Hellenic Train, αλλά αυτό το οποίο με ενδιαφέρει είναι να εξασφαλίσω ότι η Hellenic Train θα μας φέρνει τα καλύτερα τρένα της και όχι -να το πω- τα «σαπάκια» ενδεχομένως τα οποία αποσύρει από την Ιταλία.»

Η ανακοίνωση της Hellenic Train:

«H Hellenic Train ανακοινώνει ότι σήμερα 30 Απριλίου, η αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο IC53 Θεσσαλονίκη – Αθήνα, με 190 επιβάτες, παρουσίασε βλάβη και ακινητοποιήθηκε στις 13:18 μετά τη γέφυρα της Εκκάρας.

Η εταιρεία ενεργοποίησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες και μερίμνησε για την αποστολή μηχανών από το Λιανοκλάδι, που έφτασαν στο σημείο στις 14:20 προκειμένου να μεταφέρουν την αμαξοστοιχία στον σταθμό του Λιανοκλαδίου, όπου έγινε η αποβίβαση των επιβατών.

Μετά την άφιξη στον σιδηροδρομικό σταθμό Λιανοκλαδίου, οι επιβάτες μεταφέρθηκαν στον τελικό τους προορισμό με λεωφορεία της Hellenic Train, ενώ ορισμένοι εξ αυτών επέλεξαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους με την επόμενη αμαξοστοιχία, με προορισμό επίσης την Αθήνα.

Το προσωπικό της Hellenic Train προσέφερε σνακ και νερό στους επιβάτες κατά την αναμονή τους και στάθηκε στο πλευρό τους από την πρώτη στιγμή ώστε να περιορίσει κατά το δυνατόν την ταλαιπωρία τους.

Η Hellenic Train καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της και διερευνά τα αίτια της βλάβης».