Υποστήριξε επίσης πως «ο σκοπός μας, όπως αναφέρεται και στο μήνυμα, είναι να μας βοηθήσουν οι ίδιοι οι ασθενείς να γίνουμε καλύτεροι. Διότι, προφανώς, δεν μπορούμε να έχουμε πλήρη εικόνα της κατάστασης σε ένα νοσοκομείο. Την εικόνα την παίρνουμε από τα επίσημα στοιχεία, αλλά και από αυτά που μας μεταφέρει συχνά η διοίκηση του νοσοκομείου. Έχει πάρα πολύ μεγάλη σημασία να ακούς και τους ίδιους τους ασθενείς: τι κάνουμε καλά, τι δεν κάνουμε καλά και πώς μπορούμε να βελτιωθούμε.

Και είμαι σίγουρος ότι όταν αθροίσουμε αρκετά τέτοια δεδομένα, η πραγματική εικόνα του Εθνικού Συστήματος Υγείας θα είναι καλύτερη από αυτήν η οποία συχνά παρουσιάζεται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, διότι τελικά, πρώτα και πάνω απ’ όλα, πρέπει να παίρνουμε την άποψη αυτών των όσων. χρησιμοποιείται το Εθνικό Σύστημα Υγείας και είναι πάρα πολλοί αυτοί».

Η κυβέρνηση υποστηρίζει επίσης ότι στόχοι του νέου ψηφιακού εργαλείου, που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, είναι ο έγκαιρος εντοπισμός προβλημάτων και η επίλυσή τους, ο εντοπισμός και η ανάδειξη καλών πρακτικών, η βελτίωση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των δημόσιων νοσοκομείων, η χάραξη τεκμηριωμένων πολιτικών και η ενίσχυση της ανθρωποκεντρικής διάστασης του ΕΣΥ.

Από την πλευρά του ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σημείωσε: «Κύριε πρόεδρε, θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα του Υπουργείου Υγείας, τον κ. Θεμιστοκλέους, την κ. Βιλδιρίδη και όλη την ηγεσία για τη δουλειά που έκανε για να φτάσουμε σήμερα εδώ. Και η Ειρήνη Αγαπηδάκη και εγώ πιστεύουμε πολύ σε αυτό το εργαλείο. Νομίζω ότι θα φέρει τη μεγάλη αλλαγή καθόσον για πρώτη φορά θα λαμβάνουμε πληροφορίες από τους ίδιους τους ασθενείς.

Πολλά χρόνια, κύριε πρόεδρε, λέγαμε ότι πρέπει να κάνουμε το σύστημα ασθενοκεντρικό. Αυτό είναι ένα μεγάλο και ουσιαστικό βήμα για να φέρουμε τον ασθενή στο επίκεντρο.

Και θέλω, κλείνοντας, να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την Ελληνική Ένωση Ασθενών που μας βοήθησε στη σύνταξη του ερωτηματολογίου και να καλέσω τους συμπολίτες μας να απαντήσουν, ξεκαθαρίζοντας ότι τα προσωπικά τους δεδομένα είναι απολύτως ασφαλή και άρα δεν φοβούνται τίποτα από αυτό. να απαντήσουν στις ερωτήσεις».

Στη σύσκεψη συμμετείχαν επίσης ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος, η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη, ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, ο γενικός γραμματέας του πρωθυπουργού Στέλιος Κουτνατζής και η γενική γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας Λίλιαν. Βενετία Βιλδιρίδη.

ΚΚΕ: Η κυβέρνηση δεν έχει στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών Υγείας, αλλά τη συγκάλυψη των διαχρονικών ευθυνών της για την τραγική κατάσταση στο ΕΣΥ

«Η περιβόητη “αξιολόγηση” των δημόσιων νοσοκομείων από τους ασθενείς, μέσω αποστολής SMS και ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων και η νέα τηλεφωνική γραμμή 1566 για την υγεία, αποτελούν μία ακόμα επικοινωνιακή απάτη της κυβέρνησης. Η κυβέρνηση δεν έχει στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών Υγείας, αλλά τη συγκάλυψη των διαχρονικών ευθυνών της για την τραγική κατάσταση στο ΕΣΥ. Η “αξιολόγηση” αυτή μετατρέπει τον ασθενή – “πελάτη” σε κριτή, αντί για δικαιούχο καθολικής και δωρεάν περίθαλψης, στοχοποιεί ατομικά τους υγειονομικούς, επιχειρώντας να φορτώσει στις πλάτες τους την ευθύνη για τα προβλήματα (ελλείψεις, υποστελέχωση, ράντζα, αναμονές) και αποπροσανατολίζει από τα πραγματικά προβλήματα, με στόχο να βγάλει λάδι την κυβερνητική πολιτική» αναφέρει σε σχόλιό του το ΚΚΕ.

Προσθέτει πως «αυτό θα είναι το πρώτο βήμα για να γενικευτούν οι πιο βασικοί στόχοι της κυβερνητικής πολιτικής, που είναι η δραστική μείωση κλινικών, τμημάτων και προσωπικού, που για να τους πετύχει δε διστάζει να δώσει φωνή στους ασθενείς, για να πνίξει τις πραγματικές τους ανάγκες.

Το ΚΚΕ καλεί τους εργαζόμενους στην Υγεία και τον λαό συνολικά, να μην αποδεχθούν αυτή την κοροϊδία. Ο αγώνας για ένα αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν σύστημα Υγείας με μόνιμο προσωπικό, σύγχρονες υποδομές και κρατική χρηματοδότηση, είναι ο μόνος δρόμος για να ικανοποιηθούν οι πραγματικές ανάγκες των ασθενών και να αναγνωριστεί στην πράξη το έργο των υγειονομικών».