Η αμαξοστοιχία IC 51, που εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα, προκάλεσε προβλήματα το πρωί της Τρίτης, καθώς αρχικά ακινητοποιήθηκε στον σταθμό της Κατερίνης λόγω τεχνικής βλάβης. Το προσωπικό της Hellenic Train κατάφερε προσωρινά να αντιμετωπίσει τη βλάβη, επιτρέποντας την επανεκκίνηση του τρένου με καθυστέρηση. Ωστόσο, στη συνέχεια, η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε ξανά στις 8:10 στον σταθμό της Λεπτοκαρυάς.

Άμεσα κινητοποιήθηκε εφεδρική μηχανή από τη Λάρισα για να αντικαταστήσει την ακινητοποιημένη μηχανή, ενώ ο Διαχειριστής Υποδομής απέστειλε προσωπικό ελιγμών στους σταθμούς Λεπτοκαρυάς και Νέων Πόρων για έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με στόχο την ομαλοποίηση της κυκλοφορίας.

Η αμαξοστοιχία IC 51 αναχώρησε τελικά από τη Λεπτοκαρυά με 143 λεπτά καθυστέρησης, ενώ οκτώ επιβάτες επέλεξαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους με λεωφορείο που είχε ήδη δρομολογήσει η Hellenic Train. Καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμονής, το προσωπικό βρισκόταν κοντά στους επιβάτες, παρέχοντας συνεχείς ενημερώσεις για την εξέλιξη του δρομολογίου και προσφέροντας νερά και σνακ.

Η ακινητοποίηση στο τμήμα Λιτόχωρο – Νέοι Πόροι, όπου εκτελούνται εργασίες αναβάθμισης της υποδομής, επηρέασε επίσης τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών 1592 (Λάρισα – Θεσσαλονίκη) και 1593 (Θεσσαλονίκη – Λάρισα), με την πρώτη να παραμένει στους Νέους Πόρους για 69 λεπτά και τη δεύτερη στο Λιτόχωρο για 45 λεπτά.

Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες έχουν δικαίωμα αποζημίωσης: 25% της αξίας του εισιτηρίου για καθυστέρηση από 60 έως 119 λεπτά και 50% για καθυστέρηση 120 λεπτών και άνω. Η αποζημίωση μπορεί να καταβληθεί είτε από ενεργά εκδοτήρια για εισιτήρια που αγοράστηκαν με μετρητά, είτε για εισιτήρια που αγοράστηκαν με κάρτα μέσω εκδοτηρίων, webticketing ή app, είτε με επίσκεψη σε εκδοτήριο, είτε με γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων, επισυνάπτοντας τον αριθμό του εισιτηρίου ή αντίγραφο/φωτογραφία αυτού.