«Εδώ στην Apple προσπαθούμε να φτιάξουμε προϊόντα (. . . ) που θα προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες μας. Με την παρουσίαση των χαρτών μας, την περασμένη εβδομάδα, δεν τηρήσαμε αυτήν τη δέσμευση», παραδέχτηκε ο Κουκ σε επιστολή του που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

«Λυπόμαστε πολύ για την απογοήτευση που αισθάνθηκαν οι πελάτες μας και κάνουμε ότι μπορούμε για να βελτιώσουμε τους χάρτες», πρόσθεσε.

Με την κυκλοφορία του iPhone 5 και του iOS 6 νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Apple εγκαινίασε και τη δική της υπηρεσία χαρτών, για την οποία όμως διατυπώθηκαν παράπονα εκ μέρους των χρηστών σε επίπεδο γεωγραφικών πληροφοριών και ελλείψεων.

«Όσο περισσότεροι πελάτες χρησιμοποιούν τους χάρτες μας, τόσο περισσότερο θα βελτιώνονται και εκτιμούμε ιδιαίτερα όλα τα σχόλια που μας στείλατε. Μολονότι θα βελτιώσουμε τους χάρτες, μπορείτε να δοκιμάσετε και άλλες λύσεις, κατεβάζοντας εφαρμογές από το App Store όπως τις Bing, MapQuest και Maze ή να χρησιμοποιείται τους χάρτες του Google ή της Nokia από τις ιστοσελίδες τους», καταλήγει ο Τιμ Κουκ στην επιστολή του.