«Θεωρούμε νικηφόρο τον αγώνα, ως ένα κύμα αντίστασης από τα κάτω που κατάφερε να συγκροτήσει ένα πλατύ και διευρυμένο μέτωπο απέναντι στη θανατοπολιτική» ανέφεραν τα μέλη της κοινότητας και προανήγγειλαν τη συνέχιση του αγώνα με άλλα μέσα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Xrisa Lykou (@xrisa_lykou)

Νωρίτερα, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων ενέκρινε κατά πλειοψηφία ψήφισμα το οποίο καλεί σε διακοπή υλοποίησης της προγραμματικής σύμβασης από την πλευρά της Περιφέρειας και σε αναστολή της απεργίας πείνας από την πλευρά της κοινότητας των Προσφυγικών, όπως ανακοίνωσε μέσω ανάρτησής του ο Χάρης Δούκας. Ταυτόχρονα, προτείνεται Περιφέρεια και Προσφυγικά «να κάνουν ένα βήμα πίσω και να προχωρήσουν άμεσα σε θεσμικό διάλογο με τη συμμετοχή του Δήμου, προκειμένου να βρεθεί κοινά αποδεκτή λύση». Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Αυτές τις κρίσιμες ώρες η παράταξή μας «Αθήνα Τώρα» και η «Ανοιχτή Πόλη» έβαλαν πάνω από όλα την προστασία της ανθρώπινης ζωής».

Όπως ανέφερε σε ανάρτησή του ο Χάρης Δούκας, η παράταξη «Αθήνα Τώρα» και η «Ανοιχτή Πόλη» ενέκριναν ψήφισμα με το οποίο απευθύνουν έκκληση για αναστολή της απεργίας πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή και διακοπή υλοποίησης της σύμβασης της Περιφέρειας.

Αναλυτικά η ανάρτησή του:

Αυτές τις κρίσιμες ώρες η παράταξή μας «Αθήνα Τώρα» και η «Ανοιχτή Πόλη» έβαλαν πάνω από όλα την προστασία της ανθρώπινης ζώης.

Ενέκριναν ψήφισμα με το οποίο απευθύνουν έκκληση για αναστολή της απεργίας πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή και διακοπή υλοποίησης της σύμβασης της Περιφέρειας.

Καλούμε την Κυβέρνηση και την Περιφέρεια να ανταποκριθούν στην πρότασή μας και να εκκινήσει άμεσα διάλογος με την κοινότητα των Προσφυγικών και τη συμβολή του Δήμου Αθηναίων, που έχει συγκεκριμένες αρμοδιότητες στο θέμα, ώστε να δοθεί οριστικό τέλος στην ένταση.

Ζητάμε, επίσης, από τα πολιτικά κόμματα να συμβάλουν με τις παρεμβάσεις τους στην εξεύρεση μιας κοινά αποδεκτής λύσης».

Σε σημερινή ανακοίνωσή τους, οι νοσοκομειακοί γιατροί που παρακολουθούν τον Α.Χαντζή, ανέφεραν:

«Ο απεργός πείνας νοσηλεύεται λόγω οξείας εγκεφαλοπάθειας Wernicke με διπλωπία και αταξικό βάδισμα, ενώ επίσης παρουσιάζει σοβαρές ηλεκτρολυτικές διαταραχές που προδιαθέτουν σε επικίνδυνες για τη ζωή αρρυθμίες. Η κατάσταση της υγείας του παραμένει εξαιρετικά κρίσιμη με σοβαρότατα, ανθεκτικά υπογλυκαιμίκα επεισοδια, ενώ λόγω διαταραχής κατάποσης σε εδαφος μυϊκής αδυναμίας έχει παρουσιάσει εισρόφηση στο αναπνευστικό σύστημα και υποξυγοναιμία. Η γενικευμένη βαρύτατη μυϊκή αδυναμία έχει επιπλέον επηρεάσει τους αναπνευστικούς μύες και τους μύες του προσώπου και των οφθαλμών. Του χορηγούνται εισπνεόμενα βρογχοδιασταλτικά φάρμακα και οξυγόνο με ρινική κάνουλα.»