Σε ανάρτησή της στην πλατφόρμα Χ, η επικεφαλής της «ΕΛΠΙΔΑΣ» υποστήριξε ότι το κίνημα δημιουργήθηκε με στόχο «μια ελεύθερη και όρθια Ελλάδα, μακριά από τη διαφθορά και την ατιμωρησία», σημειώνοντας ότι από την πρώτη στιγμή βρέθηκαν δίπλα της άνθρωποι που δήλωναν ότι συμμερίζονται το ίδιο όραμα.

Ωστόσο, όπως ανέφερε, στην πορεία αποκαλύφθηκαν πρακτικές που δεν συνάδουν με τις αρχές του κινήματος, καταγγέλλοντας «αρχηγιλίκια, αγορές υποψηφιοτήτων, υπόγειο σχηματισμό ψηφοδελτίων, αποκλεισμούς πολιτών λόγω ιδεολογικών διαφορών και ακόμη και εκβιασμούς».

Η Μαρία Καρυστιανού έκανε λόγο για «λίγους και δόλιους που πήγαν να πιάσουν στασίδι», εκφράζοντας τη λύπη της για την προσπάθεια μετατροπής της «ΕΛΠΙΔΑΣ» σε μέρος του πολιτικού συστήματος που, όπως υποστήριξε, το ίδιο το κίνημα επιδιώκει να αλλάξει.

Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι το κόμμα εισέρχεται σε νέα φάση αναδιοργάνωσης, υπογραμμίζοντας πως «η ΕΛΠΙΔΑ αλλάζει μορφή, καθαρίζει και συνεχίζει». Τόνισε επίσης ότι ο αγώνας για πολιτική και θεσμική ανανέωση παραμένει αμετάβλητος, ενώ κάλεσε τους πολίτες να στηρίξουν την προσπάθεια «μακριά από προσωπικές ατζέντες και λογικές βολέματος».

Κλείνοντας την παρέμβασή της, επανέλαβε ότι η χώρα «χρειάζεται κάθαρση και ελπίδα», διαμηνύοντας πως το κίνημα θα συνεχίσει την πορεία του με στόχο, όπως είπε, να εκφράσει όσους επιθυμούν μια διαφορετική πολιτική προοπτική.