Ένοχοι κρίθηκαν ο Δημήτρης Πανταζής, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, ο Γιώργος Κικκίδης, Διευθυντής Πτητικών Επιχειρήσεων και ο Γιάνκο Στοϊμένοφ, αρχιπιλότος της εταιρείας, ενώ απαλλάχθηκε των κατηγοριών του ο μηχανικός της εταιρίας, που έλεγξε το αεροσκάφος την ημέρα της μοιραίας πτήσης, Άλαν Ίργουιν.

Στους κατηγορούμενους επιβλήθηκε ποινή κάθειρξης 10 ετών, η οποία είναι μετατρέψιμη σε χρηματικό πρόστιμο 80.000 ευρώ για τον καθένα.

Ερωτηματικά δημιουργούνται για την εξέλιξη της υπόθεσης στην Κύπρο, εφόσον η απόφαση θεωρηθεί τελεσίδικη στην Αθήνα.

Ο συνήγορος υπεράσπισης των καταδικασθέντων, Στέλιος Βουδούρης, ανέφερε σε δηλώσεις του ότι «δικονομικά και πρακτικά η σημασία της εδώ απόφασης είναι τεράστια, γιατί οριοθετεί την όλη υπόθεση στο πλαίσιο ενός πλημμελήματος, ήδη μετατραπέντος σε χρήμα». Απαντώντας για την εξέλιξη της υπόθεσης και αν θα υποβληθεί αίτημα παραπομπής της στον Άρειο Πάγο, είπε ότι αυτό σχετίζεται με τη μελέτη της απόφασης, από τη μία, «αφετέρου είναι και θέμα τακτικής ή και στρατηγικής επιλογής σε σχέση και με την υπόθεση στην Κύπρο.

Ως προς τους τρεις καταδικασθέντες η διαδικασία στην Κύπρο θα καλύπτεται από το αμετάκλητο της εδώ διαδικασίας, όταν εδώ καταστεί αμετάκλητη η απόφαση».