Γιατί χαίρεται και συνωστίζεται ο κόσμος στον ΟΠΑΠ;
Γιατί χαίρεται και συνωστίζεται ο κόσμος στον ΟΠΑΠ;
Από τη Ματίνα Παπαχριστούδη
Από τη Ματίνα Παπαχριστούδη
Αθόρυβα, κυρίως παρασκηνιακά κινείται η δημιουργία και λειτουργία του νέου-ναι, ναι σε αυτούς τους δύσκολους οικονομικά καιρούς- τηλεοπτικού καναλιού. Του ΟΠΑΠ TV. Δημοσίως αυτά που γνωρίζουμε τα ξέρουμε από ...διαφημίσεις. Ή από καταχωρήσεις δημοσίων σχέσεων με τις οποίες προβάλλεται το «έργο» του ΟΠΑΠ στην πληροφόρηση των θεατών εντός πρακτορείων του οργανισμού. Ποιά είναι τα έως τώρα στοιχεία από τα καταγραφικά-διαφημιστικά ρεπορτάζ; Ο ΟΠΑΠ βάσει της συμφωνίας του τον Ιούλιο του 2009 θα δημιουργήσει τηλεοπτικό κανάλι, το οποίο θα μεταδίδεται αποκλειστικά εντός των 5.000 πρακτορείων στη χώρα αλλά θα έχει τη δυνατότητα μετάδοσης σε IPTV πλατφόρμες μέσω δορυφορικής σύνδεσης. Η συμφωνία προβλέπει το στήσιμο του καναλιού μέσω της εταιρείας Vermantia Media Croup που παρέχει τηλεοπτικά προγράμματα και υπηρεσίες. Ο ΟΠΑΠ είναι υποχρεωμένος να εγκαταστήσει 5.500 αποκωδικοποιητές στα πρακτορεία και να δώσει 20.000 τηλεοπτικές συσκευές για αυτά.
Ουδέν δημόσιο στοιχείο υπάρχει ποιός θα παράγει το πρόγραμμα, ποιός έχει την ευθύνη, ποιός αναλαμβάνει το κόστος. Στην αναζήτηση ενός τέτοιου ρεπορτάζ σκοντάφτεις σε κλειστά στόματα και πολλά παρασκήνια. Αθόρυβα μαθαίνεις ότι γνωστοί δημοσιογράφοι σχεδιάζουν κάποιες προσλήψεις, ότι πολλοί άνεργοι αλλά και ήδη έχοντες μια δουλειά, αθλητικοί συντάκτες συνωστίζονται για να εγγραφούν σε έναν κατάλογο υποσχόμενα προσληφθέντων στο τηλεοπτικό κανάλι του ΟΠΑΠ. Στο ερώτημα αφού υπάρχει συμφωνία για παροχή υπηρεσιών και προγράμματος, ποιος και πως θα πληρώνει το κόστος του τηλεοπτικού σταθμού η απάντηση είναι σιωπή.
Αθόρυβα, κυρίως παρασκηνιακά κινείται η δημιουργία και λειτουργία του νέου-ναι, ναι σε αυτούς τους δύσκολους οικονομικά καιρούς- τηλεοπτικού καναλιού. Του ΟΠΑΠ TV. Δημοσίως αυτά που γνωρίζουμε τα ξέρουμε από ...διαφημίσεις. Ή από καταχωρήσεις δημοσίων σχέσεων με τις οποίες προβάλλεται το «έργο» του ΟΠΑΠ στην πληροφόρηση των θεατών εντός πρακτορείων του οργανισμού. Ποιά είναι τα έως τώρα στοιχεία από τα καταγραφικά-διαφημιστικά ρεπορτάζ; Ο ΟΠΑΠ βάσει της συμφωνίας του τον Ιούλιο του 2009 θα δημιουργήσει τηλεοπτικό κανάλι, το οποίο θα μεταδίδεται αποκλειστικά εντός των 5.000 πρακτορείων στη χώρα αλλά θα έχει τη δυνατότητα μετάδοσης σε IPTV πλατφόρμες μέσω δορυφορικής σύνδεσης. Η συμφωνία προβλέπει το στήσιμο του καναλιού μέσω της εταιρείας Vermantia Media Croup που παρέχει τηλεοπτικά προγράμματα και υπηρεσίες. Ο ΟΠΑΠ είναι υποχρεωμένος να εγκαταστήσει 5.500 αποκωδικοποιητές στα πρακτορεία και να δώσει 20.000 τηλεοπτικές συσκευές για αυτά.
Ουδέν δημόσιο στοιχείο υπάρχει ποιός θα παράγει το πρόγραμμα, ποιός έχει την ευθύνη, ποιός αναλαμβάνει το κόστος. Στην αναζήτηση ενός τέτοιου ρεπορτάζ σκοντάφτεις σε κλειστά στόματα και πολλά παρασκήνια. Αθόρυβα μαθαίνεις ότι γνωστοί δημοσιογράφοι σχεδιάζουν κάποιες προσλήψεις, ότι πολλοί άνεργοι αλλά και ήδη έχοντες μια δουλειά, αθλητικοί συντάκτες συνωστίζονται για να εγγραφούν σε έναν κατάλογο υποσχόμενα προσληφθέντων στο τηλεοπτικό κανάλι του ΟΠΑΠ. Στο ερώτημα αφού υπάρχει συμφωνία για παροχή υπηρεσιών και προγράμματος, ποιος και πως θα πληρώνει το κόστος του τηλεοπτικού σταθμού η απάντηση είναι σιωπή.