Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της εταιρείας Nielsen για την καταναλωτική εμπιστοσύνη, που διεξήχθη από 10 έως 27 Νοεμβρίου 2012, 9 στους 10 καταναλωτές θεωρούν πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, ενώ εξίσου μεγάλο ποσοστό από αυτούς πιστεύει πως η κρίση θα παραταθεί και τους επόμενους μήνες.
Σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων (92%) αναγκάστηκε να αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης, με τη μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών να έχει μειώσει τα χρήματα που δαπανά για διασκέδαση εκτός σπιτιού (77%) και να έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα (67%).
Μάλιστα, 4 στους 10 δηλώνουν πως δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών τους αναγκών. Το ποσοστό αυτό (41%) είναι το υψηλότερο που έχει καταγραφεί στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο στην Ευρώπη για το συγκεκριμένο τρίμηνο.
Παράλληλα, η εξασφάλιση εργασίας αποτελεί τη μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων, με ποσοστό που είναι από τα υψηλότερα παγκοσμίως (44%), ενώ η κατάσταση της οικονομίας και τα προσωπικά χρέη συνεχίζουν να ανησυχούν σταθερά τους Έλληνες.