Κυρώθηκαν οι τέσσερις συμβάσεις για την επανέναρξη της κατασκευής των μεγάλων οδικών αξόνων από την Ολομέλεια της Βουλής με την στήριξη των βουλευτών της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και των ανεξάρτητων Ανδρέα Λοβέρδου και Χρήσου Αηδόνη (148 ψήφοι «υπέρ» και 118 «κατά», σε σύνολο 266 ψηφισάντων βουλευτών).
Είχε προηγηθεί η υπερψήφιση του νομοσχεδίου επί της αρχής από τα κόμματα της συμπολίτευσης, με τη ψήφιση τεσσάρων άρθρων να εκκρεμεί για σήμερα, μετά το αίτημα για ονομαστική ψηφοφορία που έθεσαν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες και ανεξάρτητοι βουλευτές.
Με τις νέες συμβάσεις περικόπτεται κατά πολύ το αρχικό σχέδιο κατασκευής νέων αξόνων, ενώ αυξάνεται τόσο η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου, το οποίο όμως χάνει τα δικαιώματα του επί των διοδίων, που πλέον θα καταλήγουν στους ιδιώτες κατασκευαστές και στις τράπεζες.
Επιπλέον, αυξάνονται έως και 60% οι τιμές των διοδίων χωρίς αυτή να ειναι και η τελευταία αύξηση που προβλέπεται απο τις συμβάσεις. Οι μεγαλύτερες αυξήσεις θα γίνουν στο τμήμα απο Αθήνα έως Σκάρφεια, έναν δρόμο έτοιμο, με τα έσοδα να πηγαίνουν για την κατασκευή του άξονα Αντίρριο-Ιωάννινα.
Ο υπουργός Υποδομών, Μ. Χρυσοχοίδης, δεσμεύτηκε οτι θα υπάρξουν εκπτωτικά πακέτα για τους συχνούς χρήστες που θα μειώνουν έως και 50% το κόστος.