Όπως αναφέρει, με τις νέες τιμές εισιτηρίων, που θα τεθούν σε ισχύ από τον Σεπτέμβριο, ωφελούνται οι χρήστες του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, αφού μειώνεται κατά 14% η τιμή του εισιτηρίου (από 1,40 € σε 1,20 €) και κατά 33% η κάρτα (από 45,00 € σε 30,00 €).

Όμως, σημειώνει η Παρέμβαση, αυξάνεται το κόστος μεταφοράς για τον χρήστη μόνο λεωφορείων, τρόλεϊ και τραμ, αφού το κόστος της μηνιαίας κάρτας αυξάνεται κατά 50% (από 20,00 € σε 30,00 €), με δεδομένο ότι καταργείται η κάρτα απεριορίστων διαδρομών για λεωφορεία και τρόλεϊ.

Παράλληλα, επισημαίνει πως αυξάνεται το κόστος μεταφοράς για όλους τους χρήστες εισιτηρίου όλων των μέσων, καθώς, παρά τη μείωση της τιμής του, μειώνεται και η χρονική διάρκεια ισχύος του από 90 σε 70 λεπτά της ώρας, κάτι που, σύμφωνα με την Ομοσπονδία, ουσιαστικά το κάνει εισιτήριο μονής διαδρομής.

«Θα μιλούσαμε λοιπόν για μείωση της τιμής των εισιτηρίων αν παρέμενε η κάρτα των 20,00 € για λεωφορεία και τρόλεϊ, και αν παρέμενε η διάρκεια ισχύος της μιάμισης ώρας. Με τις ρυθμίσεις όμως που ανακοινώθηκαν βεβαίως και ελαφρύνεται ένα τμήμα των καταναλωτών (οι χρήστες μετρό και ηλεκτρικού), αλλά ένα (πολύ μεγαλύτερο μάλλον) τμήμα του επιβαρύνεται και μάλιστα από 50 έως 70%» καταλήγει η ΠΟΜΕΚ Παρέμβαση.