Tο συνδικάτο των πιλότων εκτιμά σε ανακοίνωσή του ότι η τελευταία πρόταση της διοίκησης για αναστολή της δημιουργίας της θυγατρικής μέχρι τον Δεκέμβριο, που έγινε το πρωί, «δεν είναι παρά προπέτασμα καπνού που δεν προσφέρει περισσότερες εγγυήσεις από τις προηγούμενες ανακοινώσεις και δεν επιλύει κανένα πρόβλημα».
 
Λίγο νωρίτερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Air France-KLM Αλεξάντρ ντε Ζουνιάκ ζήτησε από τους πιλότους που απεργούν εδώ και οκτώ ημέρες να δεχτούν την «τελική προσφορά» της γαλλικής αεροπορικής εταιρείας, ώστε να τερματιστεί η κρίση που προκαλεί ζημίες πολλών εκατομμυρίων ευρώ.
 
Περισσότεροι από τους μισούς πιλότους της Air France συμμετέχουν στην απεργία που ξεκίνησε στις 15 Σεπτεμβρίου διαμαρτυρόμενοι για τα σχέδια της διοίκησης να επεκτείνει τη δραστηριότητα της θυγατρικής αεροπορικής της εταιρείας χαμηλού κόστους, την Transavia, προσλαμβάνοντας πιλότους από τη νότια Ευρώπη.
 
Έπειτα από ημέρες αδιέξοδων συνομιλιών και την ακύρωση χιλιάδων πτήσεων, η διοίκηση της Air France πρότεινε την αναστολή της εφαρμογής του σχεδίου αυτού μέχρι το τέλος του έτους.
 
 

Έως 20 εκατ. ευρώ το κόστος ημερησίως
 

Ο ντε Ζουνιάκ εκτίμησε το κόστος της ακύρωσης περίπου των δύο τρίτων των πτήσεων στα 15 με 20 εκατομμύρια ευρώ ημερησίως, χαρακτηρίζοντας τη διαμάχη «καταστροφική για την εταιρεία την ώρα που αυτή έχει αρχίσει να στέκεται και πάλι στα πόδια της».
 
Η Air France έχει αρχίσει να ανακάμπτει έπειτα από χρόνια μεγάλων ζημιών και καταργήσεων χιλιάδων θέσεων εργασίας.
 
Με τη δημιουργία της Transavia France S.A.S., η Air France επιδίωκε να ανταγωνιστεί την EasyJet, τη Ryanair και άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες χαμηλού κόστους.